مسئولان برای حفظ حقوق بیت المال اهتمام داشته باشند/ با نفوذ و رانت اشغالگران برخورد قاطع کنند.

ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799425

محمدصادق اکبری با بیان اینکه سرزمین مازندران متعلق به همه مردم و بسیار ارزشمند و ارزشمند است، بر تلاش ویژه مسئولان برای اجرای صحیح قانون و جلوگیری از هرگونه تصرف اراضی و دولتی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری امشب در گفتگو با شورای دارایی مازندران گفت: متأسفانه میل سیری ناپذیری برای تصاحب زمین های با ارزش در استان وجود دارد و باید در مقابل هجوم سودجویان در قدرت حفاظت قوی صورت گیرد و همه مسئولیتی از جمله بر عهده داشته باشیم. قوه قضائیه استان، مراجع نظارتی، جهادکشاورزی، کمیسیون ماده 5، کمیسیون اصل 99، کمیسیون ماده 100 و یک ماده قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان.
وی حفاظت و صیانت از اراضی ملی را اولین گام در حراست از بیت المال عنوان کرد و گفت: گام دوم در این راستا برخورد قاطع با کسانی است که با نفوذ و رانت های مختلف وارد می شوند و برخورد به موقع با این افراد صورت گیرد. و راه بازدارنده.تا سایر اشغالگران جرات هیچ کجای روستا را نداشته باشند.نگیر و کاربر را عوض نکن.
رئیس قاضی مازندران نقش پیشگیری را بسیار مهم دانست و یادآور شد: چرا باید بناهای مجلل ساخته و سپس برای تخریب آن اقدام شود؟ مردم به این مسائل اعتراض دارند و کاملا درست است زیرا هیچ ساختمانی یک شبه و در حین ساخت و ساز، گشت ها، نهادها ساخته نمی شود چرا نهادهای نظارتی و دستگاه های مسئول اقدامی نکردند همه می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است.
در ابتدای جلسه هر یک از اعضا گزارشی از اقدامات، نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید