مدیران غیرفعال باید در حوزه حفاظت از بیت المال پاسخگو باشند/با مدیران غیرقانونی قاطعانه برخورد شود

ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782247

مرتضی کاردان گفت: هر کارمندی که به بیت المال دست درازی کند با مجازات قانونی مواجه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، مرتضی کاردان صبح امروز در جلسه شورای حمایت از حقوق مالی در رامسر با بیان اینکه همه کارکنان حافظ بیت المال و اموال عمومی هستند، اظهار کرد: صیانت از حقوق بیت المال باید اجرا شود تا بتوانیم در این زمینه موفق باشیم. مطابق با ما. “بگذارید ما عمل کنیم.

وی افزود: وقتی جلسات شورای صیانت از حقوق بیت المال برگزار می شود یعنی هنوز در حوزه بیت المال مشکل داریم و رسیدگی ها به خوبی انجام نمی شود.

رئیس کل دادگستری رامسر با تاکید بر اینکه همه ما به عنوان خزانه دار بیت المال موظف به رسیدگی به اموال عمومی هستیم، تصریح کرد: بیت المال و شورای صیانت از حقوق بیت المال باید در همه امور و اموال عمومی دیده شود.

این مقام مسئول بیان کرد: گاهی تصمیماتی در ادارات گرفته می شود که خلاف اموال عمومی است و هر کارمندی که دخالت کند با مجازات قانونی مواجه می شود.

کاردان گفت: “اگر کسی به منابع طبیعی دست درازی کند و آنها را تصرف کند، نتیجه آن عدم مراقبت است.”

وی گفت: وقتی در دستگاه قضایی جرمی خلاف خدمت اعلام می شود، کمبود امکانات و کارکنان بهانه خوبی برای کاهش یا نادیده گرفتن جرم نیست.

رئیس قاضی رامسر گفت: در زمینه کار فرهنگی عقب هستیم و در آموزش و پرورش معلمان باید حفاظت از طبیعت را به دانش آموزان بیاموزند و تریبون داران باید به کار فرهنگی بپردازند.

کاردان افزود: با توجه به وجود سواحل زیبا، زیبا نبودن ساحل و دریا خلاف بیت المال است و جامعه باید از آلودگی های زیست محیطی پاک شود.

وی با بیان اینکه سهل انگاری و بی مبالاتی علیه بیت المال است گفت: مدیران حافظ بیت المال هستند و با مدیرانی که بی مبالات و محافظه کارانه رفتار کنند قانونا با آنها برخورد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید