از شناسایی مافیا با مرغ و تخم مرغ تا شکایت برای رها کردن برخی مدیران/ بیش از 200 هکتار از اراضی بیت المال تخلیه شد.

ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806537

حجت الاسلام نسایی زهان، دادستان کل انقلاب و مرکز استان خراسان جنوبی گفت: اقداماتی برای نظارت بر بازار انجام شده و با رصد بازار مرغ و تخم مرغ، مافیای مرغ شناسایی و 8 نفر دستگیر شدند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، حجت الاسلام علی نسایی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری دهه مبارک فجر اظهار داشت: شهدا برای رسیدن به انقلاب اسلامی و اهداف آن جان و خون خود را دادند، انقلاب خواهد بود. رشد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی قوه قضائیه رسیدگی به پرونده های کیفری و قضایی است، افزود: در 9 ماه گذشته 62 هزار پرونده کیفری در دادگاه های استان رسیدگی شده است.

دادستان مرکز استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته 67 تن مواد مخدر توسط پلیس کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند و امسال نیز 18 درصد افزایش یافته است.

حجت الاسلام نسایی گفت: 7700 قاچاقچی دستگیر و اعمال قانون شده اند.

وی با بیان اینکه بیش از 75 درصد سرقت ها در استان کشف شده است، گفت: تا پایان سال 25 درصد مابقی را پیگیری و تلاش می کنیم.

دادستان و دادستان انقلاب استان خراسان جنوبی در بحث نظارت بر زندان ها گفت: در این راستا با همکاری ستاد دیه، دادگستری و خیریه بیش از 100 زندانی آزاد شده اند.

حجت‌الاسلام نسایی گفت: طی نظارت‌ها در زندان‌ها نزاع و اعتصاب غذا نداریم و به ازای هر هزار زندانی یک قاضی قاضی وجود دارد.

وی با بیان اینکه به نظافت و بهداشت زندان ها توجه شده است، افزود: تاکنون فوتی بر اثر کرونا در زندان های استان نداشته ایم.

دادستان مرکز استان خراسان جنوبی گفت: انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی در سال گذشته با 2 میلیارد و 720 میلیون تن فعالیت داشته است و امسال نیز 5 میلیارد و 500 میلیون تن به خانواده های زندانیان کمک شد.

حجت الاسلام نسایی زهان گفت: دیدار با خانواده زندانیان از دیگر اقدامات است.

وی افزود: برای به کارگیری زندانیان متخلف که در جهت آبادانی شهر و معیشت زندانیان است با شهرداری قرارداد بسته شده است.

دادستان مرکز استان خراسان جنوبی به ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: بازدید از واحدهای اقتصادی و رفع مشکل از جمله اقدامات انجام شده در راستای این ستاد است.

حجت الاسلام نسایی زهان به حقوق عامه اشاره کرد و گفت: در این راستا 208 هکتار از اراضی به بیت المال بازگردانده شد و در بحث موتورسیکلت هایی که سال هاست توقیف شده اند، برنامه ریزی شد و 1760 موتورسیکلت که صاحبان آنها پیدا نشد، برداشت شد. در مزایده فروخته شد و عواید آن به خزانه بازگردانده شد.

وی افزود: در بحث نظارت بر بازار اقداماتی صورت گرفت و با رصد بازار گوشت و تخم مرغ، مافیای مرغ تشکیل و 8 نفر دستگیر شدند.

دادستان و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی گفت: مدیرانی که دست از کار برداشته اند نیز باید محاکمه شوند و در این زمینه پرونده هایی وجود دارد و پس از رسیدگی و صدور رای به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. جمله.

حجت الاسلام نسایی زهان گفت: نظارت بر قوه قضائیه افزایش یافته و ما در قوه قضائیه مسئولیت کار دادگاه ها را بر عهده داریم و سایر دستگاه ها نیز باید مسئول اجرای آن باشند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ارائه تجهیزات به برخی مانند تولید، اما صرفاً تجهیزات موجود در بازار طلا، خودرو و مسکن، باید تمام پولی که بیت المال در تولید مصرف نمی کند، به چرخه تولید برگرداند.

دادستانی استان خراسان جنوبی گفت: این یک مشکل ملی است و رئیس قاضی خراسان جنوبی باید سگ های ولگرد را یک ماهه ساماندهی کند.

حجت الاسلام نسایی گفت: در این راستا 1200 قلاده سگ جمع آوری و به پناهگاه منتقل شده اند اما همچنان سگ های رها شده در شهرستان وجود دارد و در صورت کوتاهی از سوی مسئولی مورد معاینه قرار می گیرد.

وی در خصوص ساخت و ساز در زمین های قدیمی پادگان بیجند گفت: ساخت و ساز در زمین های قدیمی پادگان بیجند باید طبق قوانین و مقررات و با نظر شهرداری انجام شود.

دادستان و دادسرای انقلاب استان خراسان جنوبی با اشاره به افزایش 13 درصدی سرقت در خراسان جنوبی و 26 درصدی در کشور گفت: میانگین افزایش سرقت در خراسان جنوبی کمتر از هر کشور دیگری است. و مجازات سرقت در صورت احراز شرایط محدود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید