عملکرد خلیل آباد در حوزه راه و شهرسازی در حوزه مسکن ملی مطلوب نیست/ مدیرکل باید پاسخگو باشد


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901941

یاوری با بیان اینکه مسئولیت اصلی اقدام ملی بر عهده اداره راه و شهرسازی است، گفت: متاسفانه در حوزه اقدام ملی مسکن، عملکرد راه و شهرسازی شهری مطلوب نیست و در عمل کار انجام شده است. رها شده و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید پاسخگو باشد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلیل آباد که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امنیتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم مرهون خون شهدا و زحمات شهداست. نیروهای نظامی و امنیتی دارند می کشند و ما باید از این افراد حمایت و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به روز ملی روستا گفت: 62 درصد جمعیت شهرستان را دهقان و عشایر تشکیل می دهند و بخش زیادی از تولیدات شهرستان بر عهده این مردم است و در این زمینه تلاش زیادی می کنند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه مدیران باید برای جذب اعتبار تلاش و نظارت کنند افزود: شرایط مناسبی برای اعطای تسهیلات اشتغال وجود دارد و اگر مدیری در این زمینه کوتاهی کند قطعا با وی برخورد جدی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی اقدام ملی بر عهده اداره راه و شهرسازی است، گفت: با توجه به تلاش هایی که برای نهضت ملی مسکن در سایر مناطق شهری انجام شده است، اما در حوزه اقدام ملی مسکن، عملکرد راه و شهرسازی شهرستان رضایت بخش است و اینطور نیست و در عمل کار رها شده و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید پاسخگو باشد.

یاوری همچنین تاکید کرد: ظرفیت زیادی در نوسازی و نوسازی وجود دارد و با توجه به اینکه در منطقه پرخطری قرار داریم باید در حوزه نوسازی و نوسازی بیشتر تلاش کنیم.


پلیس در موارد اخیر قربانی شده است

خجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد در این دیدار با بیان اینکه ایران اسلامی همواره به دنبال وحدت و وحدت مذاهب اسلامی است، اظهار داشت: اکثر مسلمانان در غرب آسیا و کشورهای همسایه هستند و روابط، تجارت و بازرگانی آنها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. تاثیر بهتری در اتحاد آنها داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد شکاف بین اهل سنت و شیعه به هیچ وجه اصلاح طلبانه نیست، خاطرنشان کرد: عنصر امنیت یکی از گرانبهاترین نیازهای جامعه ما است و اساس کل زندگی ما اولویت اول بحث امنیت است.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر کشورها نیست، اذعان داشت: امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی درون زا و ذاتی و بدست نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه دلیلی برای زیر سوال بردن پلیس وجود ندارد و پلیس در موارد اخیر سرکوب شده است، گفت: همه ما باید مدافع و حامی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح باشیم و اگر نیروهای مسلح نباشند، این کار را انجام خواهیم داد. قطعاً امنیت نمی‌خواهد. و افرادی که نیروهای مسلح و به‌ویژه پلیس را تضعیف کردند باید موضع خود را روشن کنند.


افزایش 117 درصدی مواد مخدر کشف شده در خلیل آباد

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه تبیین جایگاه امنیتی کشور باید در دستور کار همه آحاد جامعه قرار گیرد، گفت: مطالبه اصلی مردم شهرستان خلیل آباد بحث کشف سرقت است و 7 درصد افزایش داشته ایم. سرقت ها و همچنین مشکل کشف سرقت ها به همین نسبت افزایش داشته ایم.

وی با بیان اینکه 117 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان داشته ایم، خاطرنشان کرد: 40 درصد مرگ و میر در تصادفات درون و برون شهری کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی خلیل آباد نیز اظهار داشت: با مجموعه شهر در تعامل 100 درصدی خواهیم بود و این تعامل نیز به تامین و حفظ امنیت قوی شهر کمک می کند.


ردیابی در همه امور معجزه می کند

نیک بین نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و شرکت سرح در این جلسه اذعان داشت: پیگیری در همه امور معجزه می کند و اگر پیگیری شود دهیاری می تواند به اندازه یک سرمایه جذب کند. استاندار، و اگر پیگیری نشود، فرماندار نمی تواند این کار را انجام دهد. دهیار برای تامین بودجه.

وی با بیان اینکه بودجه شادمهر برای کاشمر در لایحه بودجه 28 میلیاردی قرار گرفت اما با پیگیری های انجام شده این بودجه به 400 میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: مدیرانی که بخواهند با پیگیری خدمت کنند در دل و جان خواهند ماند. مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید