برخورد قاطع با رانت و تخلف سردار هورام

ساعت: 16:52
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779741

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی این موضوع را مطرح کرد؛

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم گفت: سردار خرم به خوبی از مشکلات اقتصادی استان آگاه است و با هرگونه تخلف و رانت در ادارات قطعا برخورد خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا گفت: باید وجود داشته باشد. صبر و عدالت داشته باش اخلاق اسلامی چیزی است که باید سرلوحه کار ما باشد.

وی با تشریح ویژگی های مسئولان نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: مردمی بودن، انقلابی بودن و حرکت جهادی بودن باید از ویژگی های مسئولان باشد.

امام جمعه تبریز با بیان ویژگی های سردار هورام گفت: در مورد سردار هورام هر چه لازم بود حجت الاسلام سرای از وی گفت. سردار هورام در زمانی که مسئولیت سپاه را بر عهده داشتند با مشکلات استان آشنا بودند و هر جا سخت بود آقای خرم در کنار تیم سپاه عاشورا حضور داشتند.

وی ادامه داد: اولین گروهی که در سیل گرگان، زلزله سراب و میانه در کنار مردم بودند، سپاه عاشورا و خود ایشان بودند. رئیس این دانشگاه باید به مردم بگوید که سپاه عاشورا در بحث تاج گذاری و واکسیناسیون با دانشگاه علوم پزشکی چقدر همراه مردم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم افزود: در بحث مرزهای شمال غرب، سپاه عاشورا تلفاتی داد. آقای هورام نقش مهمی در بحث مشارکت های واقعی داشت و فراموش نشدنی است. توجه او به سرکشی خانواده ها، جانبازان و یادمان شهدا بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه سردار هورام به خوبی از مشکلات اقتصادی استان آگاه است و قطعا با هرگونه تخلف و رانت در ادارات برخورد خواهد کرد، تاکید کرد: نقش ایشان در انتخابات ریاست جمهوری فراموش نشدنی است. “

وی گفت: لشکر عاشورا کلمه مقدسی در اذهان مردم آذربایجان است، اما از فرمانده جدیدی که انتخاب کرده اید تشکر می کنیم. ارتباط با علما، توجه ویژه به بسیج طلاب، طلاب و طلاب، توجه بیشتر به فرهنگ دفاع مقدس از جمله مواردی است که از فرمانده جدید می خواهیم.

امام جمعه تبریز در پایان سخنان خود با اشاره به وحدت و همدلی در استان آذربایجان شرقی گفت: مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید