با تیم های اروپایی، آمریکایی و آمریکایی نمی توان بازی کرد/ امیدوارم حداقل 4 بازی تدارکاتی داشته باشیم


ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822439

مدیرعامل تیم ملی فوتبال گفت: در حال حاضر امکان بازی با تیم های اروپایی، آمریکایی و آمریکایی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی 2022 گفت: اولین فیفا را در خرداد ماه داریم که 2 هفته است. یکی دیگر در سپتامبر یا سپتامبر که یک هفته طول می کشد. یک هفته مانده به جام جهانی بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه می شوند.

وی افزود: مثل سال های گذشته نیست که تیم ها یک ماه در اردو باشند. برای این دوره امکان پذیر نیست و برنامه ریزی اصلی ما در خرداد ماه است.» امیدوارم بتوانیم حداقل چهار بازی انجام دهیم. البته می دانید که تمام تیم های اروپایی در این زمان رقابت می کنند. تیم هایی از آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی نیز به رقابت می پردازند. فرصت بازی با این تیم ها بسیار کم است.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: زمانی که در قطر بودیم با سرمربیان تیم هایی که در مرحله پلی آف حضور دارند صحبت کردیم تا در خرداد ماه مسابقات برگزار کنیم. بیشتر وقت ما در این ماه است و باید افراد حاضر در لیگ و لژیونرهای آن زمان را جمع کنیم و از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم.

استیل افزود: “همه از ما انتظار دارند بازی های سطح بالایی انجام دهیم، اما ما همچنین باید حریفانی برای آن بازی ها داشته باشیم.” تعداد تیم ها در خرداد ماه بسیار محدود است، اما فدراسیون تلاش می کند در 11 شهریور بازی خوبی ارائه دهد.

وی در خصوص جدی بودن بحث برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی آرژانتین و برزیل گفت: بازی برزیل و آرژانتین در قطر برگزار می شود. فدراسیون فوتبال و دوستان ما تلاش می کنند، اگر بازی دو تیم در قطر برگزار شود، می توانیم در آن کشور با برزیل یا آرژانتین هم بازی کنیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت بدهد.

مدیرعامل تیم ملی فوتبال درباره بسته شدن حساب های فدراسیون گفت: همه باید کمک کنند. فدراسیون فوتبال چند سالی است که مشکل مالیاتی دارد و قبل از اینکه به کره جنوبی برویم، من و مجیدی به اداره مالیات رفتیم و صحبت کردیم. آنها باید به ما کمک کنند. سجادی و هندوزی هم کمک می کنند و همه باید تلاش کنند تا مشکلات فوتبالی ما که مهم ترین آنها مالی است حل شود.

استیلی افزود: فدراسیون فوتبال پول دارد اما آن پول در خارج از ایران بلوکه شده است. چیزی که مجیدی در قطر با اینفانتینو صحبت می کرد، چرا پول ما را رها نمی کنید؟ نمی گویید ورزش از سیاست جداست و چرا جلوی بلوکه شدن پول ما را نمی گیرید؟ رئیس فیفا همچنین قول داد برای حل این مشکل با شیخ سلمان صحبت کند.

وی در خصوص دلیل نداشتن اسپانسر برای تیم ملی گفت: اطلاع زیادی در این زمینه ندارم اما قطعا فدراسیون به دنبال اسپانسر است.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به اینکه برگزاری جام جهانی پس از پایان نیم فصل اول مسابقات قهرمانی سال آینده مشکلی برای اسکوچیچ و کادرفنی نخواهد داشت، گفت: کودکان کمتر در دسترس ما هستند و به زمان بیشتری نیاز داریم. زمانی که در قطر بودیم، مسئولان فدراسیون آن کشور گفتند که این تیم تا پنج ماه دیگر به اردو می رود و حتی خانواده هایشان نیز همراهشان هستند. آنها لژیونر ندارند و همه در لیگ قطر بازی می کنند. همه باشگاه ها کمک می کنند و برای تیم ملی قطر بازیکن تهیه می کنند اما ما اینجا مشکل داریم.

استیلی گفت: حتی تیم ملی امید هم برای جذب بازیکن مشکل دارد و این یکی از مشکلات اوست. امیدوارم همه کمک کنند و این بار بازیکنان باشگاه ها با توجه به پتانسیلی که بازیکنان و کادرفنی این تیم دارند در اختیار تیم امید قرار بگیرند تا بتوانند صعود کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید