امیدوارم بازی قابل قبولی مقابل کامرون داشته باشیم


ساعت: 21:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889952

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که بازیکنان این تیم در دیدار فینال مقابل کامرون بازی قابل قبولی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسماعیل مصافیر درباره پیروزی تیم ملی ب ایران در مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: جمهوری آذربایجان تیم خوبی است و در دوره قبل نیز تیم خوبی است. دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز به فینال راه یافت. من آن سال در تیم ملی جوانان بودم و 3 بر صفر آذربایجان را شکست دادیم.

وی ادامه داد: در بازی امروز مقابل این تیم با آنالیز خوبی که داشتیم توانستیم 3 بر صفر حریف را شکست دهیم و بازی را به سود تیم ایران به پایان برسانیم.

تیم ملی والیبال کامرون در دیگر دیدار نیمه نهایی گروه مردان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه 3 بر یک ترکیه میزبان را شکست داد تا در دیدار پایانی ایران را به چالش بکشد.

این مسافر درباره دیدار با کامرون در آخرین مرحله توضیح داد: کامرون تیم خوبی است و امیدوارم فردا بتوانیم بازی قابل قبولی مقابل حریف انجام دهیم.

فردا (دوشنبه 24 مرداد) دیدارهای مقدماتی و نهایی مسابقات والیبال چهار مسابقه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه را شاهد خواهیم بود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف کامرون می رود. در دیدار رده بندی والیبال مردان تیم های ترکیه و جمهوری آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید