حتی مستحق تساوی مقابل آلومینیوم هم نبودیم/ شاید من دلیل نابودی پرسپولیس باشم!

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780826

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تیمی نبودیم که امروز حتی بتوانیم مساوی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: ابتدا به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. فکر می کنم این تیم شایسته پیروزی بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی بتوانیم مساوی کنیم. حریف خیلی بهتر از ما بازی می کند و می جنگد. او هم از فرصت ها استفاده می کند و به آنها تبریک می گویم. از طرفی شرمنده مردم و هواداران بودیم. خوب بازی نکردیم کیفیت خوبی نداشتیم و نتایج خوبی کسب نکردیم. حرفی برای گفتن نیست، اما باید تلاش کنیم خودمان را پیدا کنیم و خوب ریکاوری کنیم.

او گفت: ما فقط باید تلاش کنیم تا بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. بازی سخت دیگری مقابل گل گهر داریم. ما باید از این بازی چیزهای زیادی یاد بگیریم. ما سال گذشته هم به آلومینیوم باختیم، اما از آن زمان تاکنون 6 بازی را برده ایم. شرایط مشابه پارسال است. فقط باید برای بهتر شدن تلاش کنیم و بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما دنبال بهانه و دلیل نیستیم، اما اتفاقات و تصمیماتی که در ماه های اخیر برای پرسپولیس گرفته شده کار را برای این تیم سخت کرده است. ما نمی خواهیم از نزدیک ببینیم که چرا تیم در این شرایط قرار دارد. همه می دانند که بعد از 5 قهرمانی سنگ اندازی های زیادی جلوی تیم می شود و نمی خواهند این موفقیت ها ادامه پیدا کند. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما شاید یکی از پروژه های برد و نابودی پرسپولیس باشم! امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و من اشتباه می کنم. وقتی اتفاقات پرسپولیس را جمع می کنیم، فقط یک دلیل می تواند داشته باشد و آن هم این است که اجازه نمی دهیم این تیم موفق شود. الان نمیخوام زیاد حرف بزنم این بعد از باخت است و ممکن است خیلی ها فکر کنند ما عذرخواهی می کنیم. همانطور که گفتم باید بیشتر کار کنیم

گل محمدی با بیان اینکه تیمش در جناح راست آسیب های زیادی دارد و سیامک نعمتی شاید مثل گذشته تاثیرگذار نباشد، تصریح کرد: نمی خواهیم در مورد یک نفر صحبت کنیم. ما باید در همه زمینه ها بهتر شویم. این فقط در مورد حفاظت مناسب نیست. این ما هستیم و دیگر نداریم. ما باید با اینها ادامه دهیم. ما بازیکنان خوبی داریم و نمی خواهیم بگوییم ضعیف هستیم. باید بیشتر کار کنیم و به هم اعتماد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید آلومینیوم اراک می تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: اگر بیرون از خانه قوی باشد می تواند حرفه ای بودن زیادی داشته باشد. آنها امروز خوب بازی کردند و به آنها خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت: کمبود تماشاگر به ضرر تیم ما تمام شد چرا که بیشترین هوادار را داشتیم. کرونا باید بهتر مدیریت می شد، اما در هر صورت تصمیمات بدیهی بود. می توانستیم بهتر عمل کنیم و از هواداران استفاده کنیم. آقای رئیسی نیز سخت در تلاش است تا واکسیناسیون را رایج تر کند. اخیرا اتفاقات خوبی افتاده است. امیدوارم مردم به او احترام بگذارند تا بتوانیم از هواداران استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید