الماس های مذاب به سیم آخر برخورد کردند

الماس های مذاب به سیم آخر برخورد کردند

کاسم حدادی فر که در سال های اخیر ستاره و نماد ذوب آهن محسوب می شود، نتوانست با مصدومیت های پیاپی فصل را با سبزپوشان به پایان برساند. او قرار بود در این فصل دوباره در گروه بازیگران حضور داشته باشد، اما او مدعی است که اتفاقاتی رخ داده است که در آن تصمیم به پایان همکاری گرفته است.

کاپیتان سابق سبزها پس از شکست دیروز ذوب آهن مقابل پیکان درباره این دیدار گفت: بازی سختی بود و البته من 90 دقیقه کامل و دقایق از دست رفته را ندیدم اما فکر می کنم بچه ها بدشانس بودند و می توانستند بهتر گلزنی کنند. همانطور که گفتم کل بازی را ندیدم و عادت نداشتم در جریان بازی در مورد داوری نظر بدهم و حالا این سوال را به کارشناسان می سپارم.

کاپیتان سابق ذوب آهن در تشریح ماجرای خداحافظی فوتبالی خود گفت: در ابتدای فصل با نظر مثبت آقای تارتاروس و باشگاه قراردادم را به عنوان بازیکن امضا کردم. من بودم و حتی آقای تارتاروس هم بعد از تمرین در یک برنامه تلویزیونی از آمادگی من تعریف کرد اما بعد یک سری صحبت هایی با من شد که قبول نکردم. ظاهرا با بازیکنان دیگر تیم های قبلی صحبت کردند و با من تماس گرفتند اما به دلیل شناختی که از خودم داشتم ترجیح دادم چنین چیزی را نپذیرم و ترجیح دادم در این شرایط قرار نگیرم.

حدادی فر ادامه داد: تصمیم گرفتم یک فصل دیگر بازی کنم که این اتفاق افتاد و بعد از آن از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم و محرم نویدکیا با من خیلی خوب بود اما همه مرا با لباس سبز ذوب آهن می شناسند و دوست نداشتم. با لباس تیمی دیگر از ذوب آهن خداحافظی کردم. خداحافظی من می توانست بهتر باشد، اما این قسمت بود.

وی درباره ادامه فعالیت خود در ذوب آهن با عناوین دیگری توضیح داد: به من لطف داشتند و به من پیشنهاد دادند که هم در کادرفنی و هم باشگاه حضور داشته باشم اما بهتر است در این شرایط حضور نداشته باشم. اگر بخواهند در سایر قسمت های باشگاه خدمت می کنم اما فعلا نمی توانم به تیم فوتبال کمک کنم.

حدادی فر درباره بازی خداحافظی خود توضیح داد: در بازی سپاهان باید برای من مسابقه خداحافظی برگزار می شد اما در شرایطی که من عضوی از تیم نیستم این اتفاق درست نبود. لازم نیست و اگر برای من باشد نمی خواهم با من خداحافظی کنم.

کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد اینکه آیا از دست کارمندان و مسئولان ذوب آهن ناراحت است یا خیر، گفت: من همیشه صادقانه صحبت می کنم و واقعا ناراحتم چون با من صادقانه برخورد نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید