دستگیری 41 شعبه عمده قاچاق کالا / کشف ارز قاچاق و طلای مذاب به ارزش 55 میلیارد تن

ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792080

رئیس پلیس صوفیه گفت: در فاز ششم طرح کاشف بیش از دو میلیون کالای قاچاق کشف و 41 شعبه اصلی در این رابطه دستگیر شد که از این تعداد بیش از 55 میلیارد تن ارز مذاب و طلا کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی گفت: در ششمین مرحله ستاد اطلاعاتی پایتخت 310 نفر به اتهام زورگیری، کیف قاپی، گوشی تلفن همراه و … دستگیر شدند.

وی افزود: از 310 متهم دستگیر شده 34 نفر به دلیل فرار از دادسرا محکوم شدند و در اجرای این طرح حدود 10 قاتل و تعدادی آدم ربا و متجاوز دستگیر شدند.

رئیس پلیس صوفیه با اشاره به اینکه 70 نفر در زمینه جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند، تصریح کرد: در این مدت 61 باند جعل و کلاهبرداری متلاشی و 2227 فقره سرقت کشف شد و 192 نفر از دستگیرشدگان دارای پرونده بودند.

وی افزود: یک باند مسلح معروف به کونانی را که در ویلای آنها زندگی می کردند دستگیر کردیم که خوشبختانه این باند نیز منهدم شد.

رحیمی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در سال جاری پلیس امنیت اقتصادی تهران عملیات جهادی حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاقچیان را انجام داد. در همین طرح بیش از دو میلیون کالای قاچاق و 41 شعبه اصلی در این رابطه کشف شد که «دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر با افزایش فعالیت ناوشکن های ارزی، 42 متخلف بازار ارز توسط پلیس دستگیر و بیش از 55 میلیارد تن ارز و طلای مذاب کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

از 310 متهم دستگیر شده 34 نفر فراری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید