آسیب های عمده و عمده را شناسایی کنید


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893564

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص شناسایی مشکلات و گلوگاه های مهم فساد در حوزه این سازمان تاکید کرد: برای انجام اقدامات موثر در زمینه رفع روزنه های فساد، رسیدگی به این مشکلات و رفع آنها ضروری است. فرآیندهایی با دید تخصصی تر و آسیب مهم و زیاد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خدادادی سازمان بازرسی کل کشور که بلافاصله پس از دستور رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر برشمردن خلاءها و منابع اصلی فساد، با تعیین مهلت دو هفته ای، تمامی معاونین و بازرسان ارشد این سازمان را موظف به شناسایی نمودند. گلوگاه های فساد با نگاهی تخصصی و آسیب شناسانه دیروز پس از گذشت یک هفته از دستور رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای معاونین اقدامات انجام شده را ارزیابی و در جریان روند یک مشکل قرار گرفت.

پس از استماع اظهارات معاونان، مدیرکل فناوری اطلاعات و تحلیل و رئیس مرکز آموزش و تحقیقات سلامت اداری و مبارزه با فساد سازمان بازرسی کل کشور در خصوص وضعیت شناسایی گلوگاه‌های فساد، علی هادی معاون راهبردی این سازمان را موظف به تشکیل کارگروهی در اسرع وقت کرد و نمایندگان دیوان عدالت اداری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه باید آسیب شناسی لازم را برای محاسبه انجام دهند. منابع فساد و خلاصه آن را ارائه می کند تا با کمک دولت گلوگاه های فساد را برطرف کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شناسایی مشکلات و گلوگاه های مهم فساد توسط این سازمان در پایان سال گذشته و توجه به برنامه ریزی مشکل محور در سال 1401 تاکید کرد: به منظور انجام اقدامات موثر در زمینه با بستن منافذ فساد، لازم است این مسائل و فرآیندها با نگاهی تخصصی تر بررسی شود و آسیب های مهم و بزرگ شناسایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید