کی الکل اسی سیکو پرسپولیس و سپاهان رو بدون تماشاگر ساخت؟

کی الکل اسی سیکو پرسپولیس و سپاهان رو بدون تماشاگر ساخت؟

با تصمیمات پیش از این دیدار، در نهایت بر خلاف گمانه زنی ها، دو تیم بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف یکدیگر بروند که واکنش های پرسپولیسی ها را در پی داشت.

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی این تصمیم را ظلم به پرسپولیس خواند و هواداران این تیم نیز در فضای مجازی نسبت به تصمیم جدید سازمان لیگ اعتراض کردند. نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی ها معتقدند فردی تاثیرگذار در سازمان لیگ عامل اصلی چنین تصمیمی بوده و در برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگر نقش اساسی داشته است.

پیش از این در روزهایی که گمانه زنی ها در مورد مکان برگزاری این مسابقه مطرح می شد، گفته می شد پرسپولیس می تواند در این دیدار تماشاگر داشته باشد و البته با توجه به اینکه پرسپولیس در همه جای ایران هوادار دارد، فرقی نمی کند در کدام شهر یا استان باشد. مسابقه برگزار می شود نکته دیگر اینکه کمیسیون انضباطی در تصمیم سال گذشته خود تنها به برگزاری مسابقه در زمین بی طرف اشاره کرده و به غیبت تماشاگران در ورزشگاه پایان نداده است که شبهاتی را در این زمینه ایجاد می کند.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این ابهام گفت: باز هم کمیته انضباطی باید در این خصوص تصمیم گیری کند. رای این کمیسیون فصل گذشته صادر شد و حالا کمیسیون انضباطی باید تصمیم بگیرد که آیا تماشاگران در این مسابقه حضور خواهند داشت یا خیر. تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

البته نظر کمیسیون انضباطی موجود است و رسانه ها و مردم آن را دیده و خوانده اند. در این رای هیچ ابهامی وجود ندارد و خبری از مسابقه بدون تماشاگر نیست اما عجیب است که سازمان لیگ و کمیسیون شفاف انضباطی واکنشی نشان ندادند و در نهایت تماشاگران را از تماشای این بازی حساس محروم کردند.

انتشار این خبر در دقیقه 90 باعث ناراحتی شدید بازیکنان پرسپولیس شد که مشخصا در بازی برگشت میزبان هستند اما نمی توانند از امتیاز خود به عنوان میزبان استفاده کنند.

رضا درویش نیز در این خصوص مصاحبه تندی انجام داد و گفت که برخی تیم ها تلاش می کنند تا پرسپولیس برای ششمین سال متوالی قهرمان نشود و می گویند برای این تیم کافی است!

دیدگاهتان را بنویسید