طلوع طلایی برای نایب قهرمانی / دانش آموزان نویدکی برنده ال کل اسی سیکو


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839010

با این نتیجه استقلال زودهنگام لیگ برتر شد و سپاهان تنها دو امتیاز با پرسپولیس در رده دوم جدول فاصله دارد که امیدها را برای نایب قهرمانی این تیم در پایان فصل افزایش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

در این دیدار در حالی که سپاهان موقعیت های زیادی را به دست آورد نتوانست از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند و در نهایت با دو گل به کار خود پایان داد و قهرمانی را از دست دادند و برای قهرمانی در این میدان آب و آتش انداختند اما طلایی پوشان با این دیدار خوب کار کردند.

با این نتیجه استقلال زودهنگام لیگ برتر شد و سپاهان تنها دو امتیاز با پرسپولیس در رده دوم جدول فاصله دارد که امیدها را برای نایب قهرمانی این تیم در پایان فصل افزایش داد.


مطهری: پرسپولیس مستحق توجه بیشتر بود/ این روزها را پیش بینی می کردیم

حمید مطهری پس از شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: از مسئولان و شهر سیرجان تشکر می کنم که شرایط را برای میزبانی از این شهر در اختیار ما قرار دادند. تبریک به تیم خوب سپاهان؛ فکر می کنم تیم آنها حتی در این فصل هم شایسته قهرمانی بود. آنها واقعاً باشگاهی با ساختار خوب و عالی هستند و من به کادرفنی این تیم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: با یک برگشت بسیار آزاد و یک ضربه آزاد بسیار ساده یک گل به ثمر رساندیم. در جلسات گفتیم سپاهان چه ربطی به ضربات ایستگاهی دارد. فکر کنم گلهای ساده زیاد خوردیم. گل دوم روحیه تیم ما را آزار داد و خراب کرد. در مجموع سپاهان در نیمه اول فوتبال قابل قبولی ارائه کرد اما نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود.

مطهری گفت: سپاهان فشرده دفاع می کرد و به دنبال ضدحملات بود. طبیعی بود که یک تیم وقتی جلو آمد این شکل از بازی را انتخاب کند. بازی خیلی خوبی بود در نیمه دوم مالکیت ما عالی بود و پاس های زیادی در نیمه حریف دادیم. از کانال های جانبی خیلی خوب استفاده کردیم و پست های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم. به بچه ها خسته نباشید می گویم.

سرمربی پرسپولیس گفت: فقط یک نکته را می خواهم بگویم. من همیشه گفته ام که باید قوی تر از عذرخواهی باشیم. ما مسئولیت کامل این شکست را بر عهده داریم و کاملا قبول داریم اما تیمی که در پنج فصل قهرمان لیگ شد به درستی مورد تمجید قرار نگرفت. آنها واقعاً به تیم فکر نمی کردند. ما مشتاقانه منتظر آن روزها بودیم. برای تیم نتیجه ای نداشت. در هر صورت این اتفاق افتاد و بعداً در این مورد مفصل صحبت خواهم کرد، اما در کل تیم ما شایسته توجه بیشتر بود، اما این اتفاق نیفتاد.


* خداحافظ: مقابل پرسپولیس با ریسک بالا بازی کردیم

محرم نویدکیا پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می کنم نیمه اول خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. پرسپولیس با دو مهاجم در زمین سعی داشت دفاع ما را به پیش ببرد، اما ما به خوبی توانستیم توپ را از فضای پشت مهاجمان آنها بگیریم. به دلیل نتایجی که قبل از شروع بازی خود می دانستیم، کمی با ریسک بالا بازی کردیم.

وی افزود: این آخرین فرصت ما برای نزدیک شدن به مقام دوم بود. بنابراین سعی کردیم با ریسک بالا بازی کنیم و تا جایی که امکان داشت از پشت بازی می کردیم و توپ هافبک های خود را کنترل می کردیم. بر همین اساس چند پاس پرخطر دادیم و خوشبختانه توانستیم از آن استفاده کنیم. در فشار پرسپولیس از فضای پشت خط میانی آنها نهایت استفاده را بردیم. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم در بهترین زمان ممکن گل دوم را به ثمر رساندیم که کار را برایمان خیلی راحت کرد. بعد از گل دوم فکر می کنم پرسپولیس فضای زیادی به ما داد و موقعیت های خیلی خیلی خوبی داشتیم، باید گل های بعدی را می زدیم تا بتوانیم آرام بگیریم اما متاسفانه از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در همین نسبت پرسپولیس با تغییرات ایجاد شده سعی کرد از مجموعه ما در نیمه زمین خود استفاده کند و بتواند پاس های خوبی از زمین بزند. تیم یکی دو موقعیت خوب داشت و به گل رسید اما در ضدحمله فکر می کنم موقعیت های ایده آل خوبی داشتیم. بازیکنان پرسپولیس فضای زیادی به ما دادند، چون حریف با ریسک زیادی بازی می کرد و تمرکز نداشت و باید از موقعیت های خوبی که در ضدحمله داشتیم استفاده بهتری می کردیم. در نهایت برد خیلی خوب بود و من به هوادارانمان تبریک می گویم و دست تک تک بازیکنانم را می بوسم چون واقعا تلاش کردند. با اینکه اختلاف پنج امتیازی با پرسپولیس داشتیم و امید بازیکنان خیلی کم بود اما تمام تلاششان را کردند و سعی کردند خوب بازی کنند.

نویدکی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: تنها لحظه منفی این دیدار کمبود تماشاگر بود. واقعا جای تاسف است که در چنین دیدارهای جذابی که پرسپولیس و سپاهان دارند، هواداران در ورزشگاه نیستند و نتوانستند بازی امشب را از نزدیک تماشا کنند. می خواستم از نیروی انتظامی، پرسنل استان کرمان و باشگاه گل گهر و شهرستان سیرجان تشکر کنم که در اینجا مشکلی نداشتیم و با آرامش کار خود را انجام دادیم. فکر می کنم وظیفه خودم بود از این عزیزان تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط خانه و زمین راضی است، گفت: عالی و خوب بود. زمین خیلی خوب بود و همه چیز عالی بود. آنها تمام تلاش خود را برای میزبانی از آنچه وظیفه من بود انجام دادند و من انجام دادم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره صحنه مشکوک پنالتی که با اعتراض سپاهان همراه بود، گفت: هیچ وقت درباره داوری بحث نمی کنم. از کارشناسان می خواهم در مورد اینکه کدام تیم شکست خورد یا شکست، نظر بدهند. من همیشه دوست داشتم بحث های فنی داشته باشم و خیلی به سوالات داوران علاقه ای ندارم. شاید در جریان بازی دستمان را بالا ببریم یا مثلاً احساس کنیم پنالتی شده است، اما اینکه بیایم اینجا و در مورد چنین موضوعاتی بحث کنیم، من خیلی به این مسائل اعتقاد ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید