اظهارات عجیب کارلو آنچلوتی در مورد ال کل اسی سیکو پس از پیروزی

اظهارات عجیب کارلو آنچلوتی در مورد ال کل اسی سیکو پس از پیروزی

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی 3-2 تیمش مقابل بارسلونا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در ریاض عربستان سعودی گفت: بازی سخت و خسته کننده ای بود. هر دو تیم در کنار هم جنگیدند و عملکرد خوبی داشتند. هر دو تیم با بازیکنان خوبی وارد زمین شدند و نمایش جالبی ارائه کردند اما برای ما که بازی را از روی نیمکت تماشا می کنیم همیشه نفس گیر است. بازی را خوب شروع کردیم و از خط دفاع و ضد حمله بازی کردیم. وقتی جلو افتادیم، کیفیت بازی مان پایین آمد. ما حق داشتیم نیمه اول را ببریم و با بدشانسی گل خوردیم. بازی در نیمه دوم رقابتی تر شد.”

او گفت: ما از ضدحملات خود به خوبی استفاده کردیم زیرا بازیکنانی داریم که در این کار مهارت دارند. در فوتبال هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست چون عوامل مختلفی در موفقیت یک تیم نقش دارند اما تیم ما خوب کار کرد. در حمله خوب پیش رفتیم اما در فاز دفاعی می توانستیم بهتر باشیم. باید صادقانه بگویم که بارسلونا هم بازی فوق العاده ای انجام داد. این بازی برای همه خیلی مهم بود. شاید این مهم ترین بازی دنیا نباشد، اما بسیار مهم است.

ایتالیایی افزود: تیم ما خسته است. این مسابقه انرژی زیادی گرفت اما ما به خوبی آماده شده بودیم و تا پایان مسابقه دوام آوردیم. بازیکنان جدیدی که به زمین آمدند تاثیرگذار بودند. کاملا خسته اما خوشحال. من قبول ندارم که ژاوی می گوید بارسلونا بهترین تیم زمین است. هر دو تیم در یک سطح بودند. درست است که آنها بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما گل اولی که زدند بیشتر از بدشانسی ما بود. نه ما و نه آنها بر ما تسلط نداشتند.»

دیدگاهتان را بنویسید