حمله عجیب پرسپولیسی ها به کارلو کی روش

حمله عجیب پرسپولیسی ها به کارلو کی روش

دکتر بیژن ذوالفاکارانسب درباره انتخاب مجدد کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: این تصمیمی است که فدراسیون گرفته است اما اخراج اسکوچیچ جایی در فرهنگ ایران و اخراج این کروات ندارد. مربی یک اقدام غیراخلاقی از سوی فدراسیون فوتبال بود. او تیم ملی را به جام جهانی رساند و نباید با او چنین رفتاری می شد.

وی افزود: نمی دانم هدف اتحادیه فوتبال انگلیس از آوردن کی روش چیست. او دو بار در جام جهانی با تیم ملی کشورمان ناکام ماند و نتیجه ای نگرفت. مهم ترین مشکل این سرمربی پرتغالی بی ادبی و بی ادبی اوست. در واقع دستاورد او چیزی جز بی احترامی و توهین نبود.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 ادامه داد: برخورد او با مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و مدیران فوتبال ایران اصلا عادلانه نبود و صرفاً بی احترامی کرد و در هیچ کجای دنیا اینطور نیست. من چنین مربی ای را دیدم که به همه احترام نمی گذارد. یک مربی حرفه ای درجه یک هرگز اینطور رفتار نمی کند و ثابت کرد که مربی درجه یک نیست.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه ورزش و فوتبال ایران حتی یک نفر هم او را تایید نمی کند و امضای کی روش آرزوی خودش در آستانه جام جهانی بود تا بعد در جای دیگری قرارداد ببندد.

ذوالفقارنسب در پایان تصریح کرد: درست است که او دو بار ایران را به جام جهانی رساند، اما باید بپذیریم که این بار ایران کی روش را برای تبلیغ به جام جهانی برد و برای سومین بار در جام جهانی حاضر می شود. بار دیگر

دیدگاهتان را بنویسید