منتقد کارلو آنجلوتی در راه استقلال; درباره گزینه Real Blue بیشتر بدانید

منتقد کارلو آنجلوتی در راه استقلال;  درباره گزینه Real Blue بیشتر بدانید

باشگاه استقلال به صراحت اعلام کرده است که خوان رومن کارو سرمربی اسپانیایی که تجربه مدیریت رئال مادرید را نیز دارد به زودی برای سفر به تهران و بررسی شرایط استقلال سوار هواپیما خواهد شد. البته نیمکت نشینی رئال مادرید اتفاق بسیار مهم و بزرگی است که برای تعداد محدودی از مربیان دنیا رخ می دهد، اما نکته مهم این است که این مربی 16 سال پیش روی نیمکت رئال مادرید نشسته بود و نبود. در طول چند سال اخیر به هیچ وجه موثر بوده است.

در تیم های برجسته کار کنید

لوپز کارو تمرینات خود را از سال 1371 آغاز کرد و تیم لبریهانا اولین تلاش در این زمینه محسوب می شود. او تا سال 2000 تیم بزرگی را مدیریت نکرد، اما در آن سال در مایورکا روی نیمکت نشست و سپس رئال مادرید، راسینگ سانتاندر، لوانته و سلتاویگو دیگر تیم‌های باشگاهی بودند که او موفق شد روی نیمکت آنها بنشیند. لوپز کارو همچنین از سال 2008 تا 2010 به مدت دو سال سرمربی تیم ملی امید اسپانیا بود.

سفر به آسیا

این مربی اسپانیایی سال هاست در آسیا فعالیت می کند و از جمله هدایت تیم هایی را برعهده داشته است که برخی از آنها مقابل استقلال نیز قرار گرفته اند. لوپز پس از یک سال ناکام در هدایت تیم ملی عربستان، دو سال بدون تیم بود و سپس عمانی ها به سراغ او آمدند. او یک سال در همسایه جنوبی ما مربی بود و بلافاصله پس از آن به پیشنهاد باشگاه چینی دالیان بیفانگ پاسخ مثبت داد. نکته جالب اینکه تیم ملی عمان 25 سال پیش با سرمربیگری والدیر ویرا به تهران آمد و در دیداری دوستانه با استقلال با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. مرحوم ناصر حجازی در آن زمان سرمربی استقلال بود.

بیکاری و علاقه به غذاهای چینی

شنژن آخرین تیمی است که کاندیدای سرمربیگری استقلال روی نیمکت نشست و از سال 2019 پس از پایان کارش در این باشگاه چینی عملاً فعالیتی در عرصه فوتبال نداشت اما حالا به لطف پیشنهاد استقلال حتی اگر سرمربی این تیم هم نشود نامش دوباره برمی گردد. جالب اینجاست که زمانی که لوپز کارو مدیریت دالیان را برعهده داشت از غذاهای چینی تعریف می کرد و این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های آن کشور داشت.

ناامیدی هواداران رئال مادرید

لوپز کارو حدود 15 ماه پیش از سبک بازی بارسلونا تمجید کرد و باعث ناراحتی هواداران رئال مادرید شد. این مربی پس از اینکه بارسلونا در 29 مارس 1400 موفق شد رئال مادرید را تحت هدایت ژاوی شکست دهد، از تاکتیک های کارلو آنجلوتی انتقاد کرد و همین امر باعث شد تا هواداران رئال مادرید در فضای مجازی موضع بگیرند و تاکید کنند که آنجلوتی با وجود این ناکامی سنگین همچنان از سوی آنها حفظ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید