حمله کوبنده پرسپولیسی به کارلوس کی روش: به ریش ما خندید

حمله کوبنده پرسپولیسی به کارلوس کی روش: به ریش ما خندید

مرتضی فنونی زاده درباره بازگشت کی روش به تیم ملی ایران گفت: بازگشت او به هیچ وجه برای فوتبال ما خوب نیست. هشت سال اینجا پول گرفت و تو صورت ما خندید. بدون آوردن جام برنز طلا نمی خواهیم! دو بار به عراق باخت.

و افزود: حضور در جام جهانی برای ما مانند آب خوردن است و مردم به آن عادت کرده اند. مهم است که به دور بعد برویم. البته امسال کمی دور از دسترس است اما اگر مدیران فدراسیون بخواهند مربی را عوض کنند که باید مربی خارجی خوب بگیرند. اسکوچیچ تمام تلاشش را کرد، اما نه در سطح جام جهانی. مربیان خوب خارجی زیادی هستند که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

مدافع سابق تیم ملی گفت: تنها خوبی کویروس این بود که به هیچکس باج نمی داد اما 10 عیب داشت. نتایج و سیستم او را هم دیدیم. کلمبیا را ضعیف کرده بود و می گفت از خودمان دفاع کنیم. این ممکن است در ایران جواب دهد، اما کلمبیا چندین بار برزیل و آرژانتین را شکست داده بود. یا در مصر، محمد صلاح یک مدافع چپ بود، اما ببینید یورگن کلوب چقدر از او استفاده می کند. با این حال سیستم او کمکی به ایران نمی کند. تیم ملی باید مثل استقلال و پرسپولیس تهاجمی بازی کند.

فنونی زاده با اشاره به گذشته تیم ملی گفت: زمانی که باختیم بازی ها پر گل بود و با یک گل شکست خوردیم. یعنی 4-3 یا 3-2 باخت ما جذاب بود و بازی لذت بخش بود. باید اسکوچیچ را جایگزین کنند اما کیروش را نیاورند. مربیان خارجی زیادی هستند. Queiros 8 سال دلار دریافت کرد. چند دستیار داشت. یکی دو نفر ایرانی با او بودند، پس همه را رها کرد و فقط مارکار را نگه داشت. هیچ نتیجه ای برای ما نداشت او دو بار در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشت، جایی که من بودم، این اتفاق افتاد. مهم این است که به عراق و ژاپن نباختیم. اگر در جام جهانی خوب بازی کردیم به این دلیل بود که بازیکنان خوبی داشتیم.

وی افزود: انشالله در جام جهانی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. تنها شادی مردم فوتبال است. امیدواریم هیئت فدراسیون تصمیم درستی بگیرد و در شهریور ماه نامزد مناسبی برای ریاست فدراسیون انتخاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید