سردار آزمون ضربه آخر را زد. حمله کوبنده سردار به مهدی طارمی؟

سردار آزمون ضربه آخر را زد.  حمله کوبنده سردار به مهدی طارمی؟

ساعاتی پس از اعلام نظر کمیته فنی درباره تصمیم برکناری دراگان اسکوچیچ، فوتبال برتر از این اتفاق استقبال کرد و در اولین قسمت از برنامه خود مصاحبه تصویری با سردار آزمون در این خصوص ترتیب داد.

سردار آزمون سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: در اردوی تیم ملی همیشه اختلاف نظر وجود داشته است. چه در گذشته و چه در حال حاضر. اما دلیلی برای تقسیم بازیکنان به دو دسته وجود ندارد. باور نمی کنید اما دیشب با مهدی طارمی و کریم انصاری فرد صحبت کردم. مردم می توانند مطمئن باشند که بچه ها در بازی های دوستانه و جام جهانی تمام تلاش خود را می کنند و برای آن پرچم می جنگند تا آنها را خوشحال کنند.

سردار در توضیح قصد خود از استوری اینستاگرامش گفت: به عنوان یک بازیکن تیم ملی موظف بودم در شرایط سخت از کشورم حمایت کنم و انجام دادم. بچه هایی که این کار را کردند همین قصد را داشتند اما در مورد ماجرای چند بچه که دوست صمیمی من هستند بهتر است من چیزی نگم و بین بچه ها حل کنیم.

وی با ادعای حق خود برای حمایت از سرمربی تیم ملی به دلیل سوابقش، گفت: خیلی از بچه ها ناراحت بودند و وقتی با بچه هایی مثل مهدی و کریم صحبت می کردم، نوشتند که خیلی عصبی هستند و حرف های نادرست می زنند. چاه نفت و خانه در تیم ملی به ما نمی دهند. وظیفه ما این است که تا آخرین لحظه از سرمربی خود محافظت کنیم و بچه ها باید این کار را انجام دهند. هشت سال است که در تیم ملی حضور دارم و بزرگان هدایتم را برعهده دارند. من یک تعهد داشتم.

مهاجم لورکوزن درباره شایعه همکاری اش با سرمربی اسکوچیچ گفت: اصلا ایجنت اسکوچیچ را نمی شناسم اما اینکه من برای بحث تبلیغاتی قراردادی 7 میلیاردی امضا کرده ام اصلا صحت ندارد.

سردار آزمون در ادامه اظهار داشت که از آنچه در مورد او گفته اند نمی ترسم. گفت: ماجرا به همین جا ختم شد و می دانم خط و نشان را از کجا می کشند و چرا این کارها را می کنند. من هرگز از کلمات نمی ترسم. من از آنچه در مورد من خواهند گفت نمی ترسم. من موقعیتم را در بین مردم با هیچ چیز عوض نمی کنم. من همیشه چیزی را که منطقی و درست بود می گفتم. بالاخره من نباید به خودم دروغ بگم. من باید با خودم صادق باشم. پدر و مادرم مرا طوری تربیت کردند که راست بگویم و از هیچ چیز نترسم.

سردار آزمون در مورد اختلافات احتمالی خود با کارلوس کی روش گفت: “من کسی هستم که به مربی ام در سطح جوانان کمک می کند.” کی روش کسی بود که من را به تیم ملی بزرگسالان آورد. زمانی بود که او موافقت کرد که من برای مادرم خداحافظی کردم. من الان همینطورم من هم اکنون حاضرم فوتبالم را به خاطر آنها کنار بگذارم. در آن زمان هیچکس جز کی روش از من حمایت نکرد. چرا از او حمایت نمی کنید؟ او بود که مرا آورد و در حال حاضر با او در ارتباط هستم. در دو ماه گذشته خیلی با هم تماس داشتیم، اما باید حقیقت را بگویم. خدا نکنه خودشون و تیم ملی رو کم بیارن بعد میدونی چه فرقی میکنن؟ من موظف به حمایت از تیم ملی هستم و به این کار ادامه خواهم داد. امیدوارم همه چیز درست بشه امیدوارم آقای اسکوچیچ از ما راضی باشد. اسکوچیچ پسر خوبی است و امیدوارم در زندگی اش موفق باشد و فکر می کنم اشتباه نکردیم که از او حمایت کردیم.

کمیته فنی اخراج اسکوچیچ دیگر مضمون صحبت های سردار بود: این یک نامردی است. یک اردوگاه باقی ماند و این اتفاقات افتاد. هنگام خداحافظی کیروش چند نفر به فرودگاه رفتند؟ فقط یک راننده به فرودگاه رفت. می خواهیم بفرستیم، دستش را بگیریم و سپاسگزار باشیم. اینقدر ناسپاس نباش بگذریم که تاکتیک ها زیر صفر است اما ما بدون مشکل به دنیا رفتیم. شما برای قرآن، شما برای خدا، بیایید با افرادی که از خارج از کشور می آیند درست رفتار کنیم و به درستی خداحافظی کنیم. یک کمپ باقی مانده بود. چرا قبلا این کار را می کردند؟ سردار آزمون برای من چه فرقی می کند؟ اونی که اومد منم گواردیولا در هشت روز چه کاری می تواند انجام دهد؟ این بزدلی است و درست نبود.

سردار آزمون در خصوص اختلاف احتمالی خود با طارمی و قرار گرفتن در دو سوی قضیه گفت: برای مهدی احترام زیادی قائل هستم و او یک مرد واقعی است. او هم مثل خیلی ها وانمود نکرد که درباره اسکوچیچ نظری دارد و دو هفته بعد نظرش را تغییر داد. من مهدی رو خیلی دوست دارم. کریم انصاری فرد ساکت بود. من به چنین افرادی احترام می گذارم. ما مرد به دنیا آمده ایم و باید کاری کنیم که مرد بمیریم. امیدوارم فوتبالیست های جوانی که استعداد دارند، وقتی به تیم ملی می رسند، با دل پاک بیایند. وقتی دلت پاک باشه هرجا میری. اگر دلت پاک نباشد به جایی نمیرسی. بازیکن نباید زیر آب برود. من همیشه با مهدی در ارتباط هستم. من با افرادی که حرف هایشان را عوض می کنند مشکل دارم. حتی اگر خانواده و اقوام من باشند. به همین دلیل سعی می کنم از چنین افرادی دوری کنم.

آزمون با دوری از بازی بحرین و شرایط سخت تیم ملی گفت: من همیشه اهل صحبت و عمل بوده ام. گفتم بحرین را می گیریم. من نمی دوم؛ کاری کردم که بهش برسم من مرد هستم و سر قولم هستم. پدر و مادرم مرا تربیت کردند تا به قولم عمل کنم. بازیکن ایرانی مدعی 90 درصد است. بازیکنی که روش خاصی بازی می کرد و در آن زمان دعوت می شد، اما بعدا دعوت نمی شد، اکنون در حال تاریخ سازی است. او باید اعتراف کند که شرایط قبلی را ندارد.

سردار با انتقاد شدید از تیم ملی سابق که مدت هاست به اردو دعوت نشده است، اما علیه او سابقه ای به جا گذاشته است، گفت: باید با خود صادق باشید و بدانید که شکست خورده اید. همه جا تو را بیرون کردند و برای رسیدن به تیم ملی باید بجنگی. وقتی روز آخر جام جهانی برزیل را از دست دادم با خودم روراست بودم و گفتم حق ندارم به جام جهانی بروم چون بد بازی کردم و گفتم باید تلاش کنم. من با گریه مصاحبه کردم اما گفتم باید تلاش کنم تا به این جایگاه برسم. نمی گویم شما هم مثل من هستید، اما با خودتان صادق باشید. گذاشتن عکس از بدن شما فایده ای ندارد. بدو اگر مرد هستی خودت را نشان بده و برای قهرمانی جهان کمک کن. من به شخصه هر کاری می کنم تا با هر مربی برای تیم ملی کشورم بجنگم.

یک فوتبالیست گنبدی ایران با بیان اینکه از وضعیت تیم ملی اطلاعی نداریم، گفت: نه تنها من، بلکه اکثر بازیکنان وظیفه دارند جست و جو کنند تا از اتفاقات فدراسیون مطلع شوند، اما کمیته فنی این تصمیم را گرفت (می خندد). ). حالا یه اتفاقی افتاد که نمیدونم چی درسته چی غلط. من فقط به شما قول می دهم که باعث دو دست نمی شود. این موارد ذکر شده اختلاف نظر است و نباید مردم را گمراه کرد. ما دوستان صمیمی هستیم که این داستان را ارسال کرده ایم. ما 8-9 سال است که با هم دوست هستیم. هرکسی بخواهد نظم تیم ملی را به هم بزند ما بازیکنان جلوی او را می گیریم اما امیدوارم اوضاع درست شود. به عنوان یک بازیکن نمی توانم برای تیم ملی صحبت کنم و تصمیم بگیرم. امیدوارم بزرگترها تصمیم درستی به نفع تیم ملی بگیرند اما هر کاری که می کنند با احترام انجام دهند.

آزمون دوباره خطاب به برخی از ملی پوشان گفت: چهار، پنج نفر در تیم ملی ضعیف هستند. مرد باش وقتی به دنیا آمدی مرد بودی و حالا مردی. آیا می توانید رک به من بگویید چه اتفاقی افتاد، تصمیم گرفتید که اسکوچیچ برای تیم ملی خوب نیست؟ به ما بگویید تا ما بازیکنان تیم ملی بدانیم.

سردار با طرح سوال عجیبی مبنی بر صحبت یکی از بازیکنان با مسئولان در جلسه مسئولان گفت: فکر نمی کنم این دو بازیکن در مورد چیزی صحبت کرده باشند اما بهتر است خودشان بگویند تا سوءتفاهم پیش نیاید. من با یکی از دو نفری که به من دروغ نمی گویند صحبت کردم و او گفت من اصلا در این مورد (تعویض مربی) صحبت نکردم. اما کسانی هم بودند که به زبان ما صحبت می کردند که درست نبود. یکی از بازیکنان ما گفت که بازیکنان این سرمربی را نمی خواهند اما با او صحبت می کنیم و این مشکل را حل می کنیم. اما باید حواسمان به تیم ملی باشد. جام جهانی تورنمنت کوچکی نیست که با این شرایط به آنجا برویم و باید تلاش کنیم. من عاشق آقای خداداد عزیزی، علی کریمی و… هستم. از صمیم قلب چون بزرگان ما هستند و حرفشان همیشه برای ما حرف بوده است. به عنوان سردار آزمون از شما می خواهم که از تیم ملی حمایت کنید. مسابقات جهانی در پیش داریم و از شما در تیم ملی چیزی می شنوم که به ما دلگرمی و انگیزه می دهد. امیدوارم با صحبت های خود ما را در شارژ مجدد و حضور در اردوها یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید