آتش بس آزمون و طارمی؟! ماجرای طعنه های سردار آزمون

آتش بس آزمون و طارمی؟!  ماجرای طعنه های سردار آزمون

پس از اتفاقات روزهای آخر و استوری ملی پوشان در اینستاگرام، سردار آزمون در مصاحبه ای حرف های جدیدی زد و کدهایی داد که نشان می دهد همچنان با برخی بازیکنان تیم ملی مشکل دارد. وی همچنین وجود برخی شایعات در مورد ارتباط قرارداد تبلیغاتی خود با یکی از نزدیکان اسکوچیچ را تکذیب کرد. این شایعه از زمانی شروع شد که سردار از ادامه مربیگری اسکوچیچ در تیم ملی حمایت کرد و خیلی ها بر این عقیده بودند که مدیر برنامه های ایرانی سرمربی تیم ملی قرارداد تبلیغاتی تست را تنظیم کرده و مهاجم بایرلورکوزن نیز اسکوچیچ را به دلیل انتخاب خود انتخاب کرده است. این دلیل آزمون تاکید کرد که هیچ شناختی از مدیر برنامه های اسکوچیچ نداشته و البته محمدحسین میتزاگی – مجری برنامه تاپ فوتبال – نیز مدعی شد با تحقیقات و پرس و جوهایی که انجام داده، کارکنان شرکت مورد نظر از برنامه نویسان اطلاعی نداشته اند. سرمربی اسکوچیچ

قبل از مصاحبه آزمون خیلی ها معتقد بودند که رابطه او و مهدی طارمی به هم ریخته است و دیگر مثل قبل به هم نزدیک نیستند. اما سردار به آن شایعات پایان داد و گفت در روزهای اخیر بارها با طارمی صحبت کرده و مشکلی بین او و مهاجم پورتو وجود ندارد. مهدی طارمی نیز همین اظهارات را مطرح کرد و تاکید کرد که هیچ مشکلی بین او و آزمون وجود ندارد و هرگز پیش نخواهد آمد. سردار البته گفت که در برخی مسائل اختلاف نظرهایی وجود دارد، اما نمی تواند در دوستی دیرینه اش با برخی بازیکنان ملی تاثیر بگذارد.

سردار در صحبت های مفصل خود به حمایت از اسکوچیچ ادامه داد و احساس کرد که اگر می خواهند همکاری با او را قطع کنند، باید این کار را به نحو احسن انجام دهند. او جدایی کارلوس کی روش را مثال زد که زمانی که می خواست از ایران برود هیچ یک از مسئولان حضور نداشتند و تنها یک راننده او را تا فرودگاه همراهی می کرد. هدف از آزمون این است که اگر قصد اخراج اسکوچیچ را داریم، عصبانی نباشیم و از زحمات او قدردانی کنیم.

بخشی از صحبت های آزمون مربوط به بازیکنی بود که ادعاهای زیادی در فوتبال دارد و معتقد است در پست او بهتر از او وجود ندارد اما آخرین بار در دوران مربیگری کارلوس کی روش و بعد از او به تیم ملی دعوت شد. هرگز در تیم ها و باشگاه های مختلف موفق نبود هر بار به دلایلی از او بهانه می خواستند. شاید این قسمت از صحبت های سردار آزمون مربوط به رامین رضایان نباشد. به خصوص در همان شبی که برنامه فوتبال برتر روی آنتن رفت، سردار و رضایان به رابطه خود در اینستاگرام پایان دادند و یکدیگر را آنفالو کردند.

هدف سردار مربوط به جایی بود که او از تلاش برای موفقیت تیم ملی و اینکه هدف همه بازیکنان بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی است صحبت کرد. وی حتی تاکید کرد که برای تیم ملی مهمترین هدف موفقیت تیم ملی است و فدراسیون فوتبال هر فردی را به عنوان سرمربی انتخاب می کند باید اطاعت کنند و بیشترین انرژی را بدهند تا ملی پوشان از پس آن بربیایند. بهترین نتایج آزمون که در روزهای گذشته دور از میادین بود، با صحبت هایش از تنش بکاهد و حالا قصد دارد با آمادگی هر چه بیشتر وارد اردوی بعدی تیم ملی شود و مهاجمی باشد که همه از او انتظار دارند. او در کنار علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی می تواند حتی در جام جهانی هم خط حمله قدرتمندی را تشکیل دهد و پایان جنجال ها می تواند آنها را برای رسیدن به هدفشان قابل اعتمادتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید