حمله کوبنده آقای گل پرسپولیس به مهدی عبدی

حمله کوبنده آقای گل پرسپولیس به مهدی عبدی

فرشاد پیوس در مورد دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: پرسپولیس در دو بازی ابتدایی بعد از تعلیق مسابقات لیگ مشکل داشت که نگران کننده بود اما خدا را شکر در دو بازی حساس مقابل گل غرسیرجان و نساجی مازندران موفق شدند. برای برنده شدن با بازی شناور و محاسبه. به نتیجه دلخواه برسیم و قهرمان نیم فصل شوم.”
وی در خصوص قهرمانی نیم فصل این تیم با پیراهن قرمزها گفت: پرسپولیس در این فصل تیم منسجم و خوبی دارد و مدیریت باشگاه توانسته شرایط و نیازهای پرسنلی خوبی را فراهم کند. بین کل گروه یکی از دلایل موفقیت این تیم تا اینجای فصل است. نکته مهم دیگر، بازیکنان خوبی است که این تیم دارد و بازیکنان تاثیرگذار و بازیکنان کلیدی را در همه خطوط جذب کرده است. پرسپولیس بازیکنان یکدستی دارد که انتخاب ترکیب اصلی را برای یحیی گل محمدی سخت می کند و این تیم نیمکت نشین محکمی دارد که می تواند در لحظات حساس بازی شرایط را به سود پرسپولیس برگرداند.
مهاجم اسبق پرسپولیس درباره جدایی لوکادیا و گلزنی مهاجمان پرسپولیس گفت: لوکادیا بازیکن باهوشی بود و محوطه جریمه را می شناخت و در بازی های حساس برای پرسپولیس خوب عمل کرد. اما برخی شرایط باعث شد این بازیکن به راحتی از پرسپولیس جدا شود. در این زمینه باشگاه باید به شدت پیگیر حق باشگاه باشد و وکلای باشگاه باید در این زمینه پاسخ دهند که چه بندهایی در قرارداد بازیکنی وجود دارد که به این راحتی تیم را ترک می کند و برای مدت کوتاهی دست ما را رها می کند.
1783972
پی افزود: مهدی عبدی بازیکن باهوشی است و گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رساند اما باید بگویم تنبل است. روی این بازیکن باید از نظر روحی کار شود و گل محمدی هم باید از نظر ذهنی کار شود. بازیکن باید انگیزه داشته باشد که تنبلی را کنار بگذارد و روی فوتبال تمرکز کند. البته با توجه به توانایی هایی که این بازیکن نشان داده، مطمئنا برای تیم مفید خواهد بود.»
وی درباره کمبود گلزن در مسابقات لیگ برتر گفت: به صراحت می گویم فدراسیون باید چاره ای بیندیشد وگرنه قطعا در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد. پیشنهاد می کنم 5 سال ورود فوتبالیست های خارجی به لیگ برتر ممنوع شود تا ببینیم چه انقلابی در فوتبال ما رخ می دهد. ما الان دروازه بان های خوبی داریم و این نتیجه چند سالی بود که دروازه بان های خارجی را محروم کردیم و حالا در بازی های لیگ برتر دروازه بان های خوبی می بینیم. از طرفی این بازیکنان چه چیزی به فوتبال ما آوردند؟ چه چیزی به فوتبال ما اضافه کردند؟ فقط دلال ها آوردند، به باشگاه های ما شکایت کردند و ما را محکوم کردند، جیب هایشان را پر از پول کردند و رفتند. همین زندگی را ببین چند سالشه؟ از کجا آمده چرا از امید و جوانان و سرمایه های خود استفاده نمی کنیم؟ آقای تاج تا دیر نشده وارد فوتبال شوید. راه حل روشن است. فقط باید جرات کرد و آن را به کار برد. من شخصاً راه حل هایی دارم که به نظر می رسد مؤثر باشد. مایلم هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید