حمله کوبنده محبوب استقلالی ها به عضو هیئت مدیره

حمله کوبنده محبوب استقلالی ها به عضو هیئت مدیره

امیرحسین صادقی درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: استقلال در زمین شرایط خوبی دارد و فقط از نظر نتیجه گرفتن است. بسیار امیدوارکننده بود که آنها فاصله 8 امتیازی را با صدر جدول رده بندی کم کردند و اکنون یکی از شانس های قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه جدای از این قضیه، وضعیت اصلا خوب نیست. بازیکنان حق دارند درخواست های خود را جستجو کنند. این وضعیت در زمان ما بود. امیدوارم درخواست استراماچونی هر چه زودتر به نتیجه برسد. امروز استراماچونی بحث شهر است و همه درباره او صحبت می کنند.

کاپیتان سابق استقلال افزود: سه سال فقط در مورد استراماچونی صحبت کردم و هیچ کاری نکردم. وگرنه الان اینجوری نمیشد در شرایطی که همه می بینیم، الان پول پرداخت نمی شود. جدا از عزم ملی، زمانی که پول در باشگاه بود، بی کفایتی مدیران عاملی شد که پول پرداخت نشد. فقط مدیران به اسم خودشان فکر می کنند و اصلاً به آینده استقلال فکر نمی کردند. اگر به فکر باشگاه بودند می توانستند کم کم به او پول بدهند اما کاری نکردند.

صادقی درباره اظهارات امروز محمد مومنی که اعلام کرد جلسات هیات مدیره نتیجه ای ندارد، گفت: من بارها درباره اعضای ورزشی هیات استقلال صحبت کرده ام. متاسفانه تغییری در ترکیب هیئت مدیره ایجاد نشده است. وقتی دوستان ابتدای فصل گذشته در استانبول یا دبی با مدیریت قبلی همراه خانواده بودند، هیئت مدیره چیزی نداشت؟ یا آن ماشین هایی که دوستان از باشگاه گرفتند و می گویند پول داده اند، هیئت نیاورده است؟

و ادامه داد: چرا باید در هیات مدیره باشگاه حضور داشته باشند در حالی که واقعا هیچ کاری نمی کنند؟ به آقای مومنی، اگر کاری از دست شما برنمی‌آید، از همه ما خداحافظی کنید! وقتی هیچ نتیجه مثبتی در باشگاه ندارید لطفا هر چه زودتر استقلال را ترک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید