هشدار عضو هیئت مدیره استقلال به اسکوچیچ

هشدار عضو هیئت مدیره استقلال به اسکوچیچ

محمد مومنی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: ممکن است عده ای نظری داشته باشند اما استقلالی ها می خواهند از اعتمادی که به دست آورده و جایگاهی که دارند استفاده کنند و جای خود را به تیم دیگری واگذار نکنند. ممکن است انتقادهایی وجود داشته باشد که همه چیز در یک لحظه اتفاق نمی افتد و خواسته ها بلافاصله برآورده نمی شود. فرهاد مجیدی روشی را در پیش گرفته و این فکر را در ذهن دارد که همه ما پشت آن هستیم. سرمربی می داند استقلال چه می خواهد و در این زمینه متخصص است چرا که فکر او باعث شد استقلال امتیاز لازم را کسب کند.
ما در استقلال یک صدا هستیم

او گفت: برخلاف سال های اخیر، به نظر نمی رسد تفاوت زیادی بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان وجود داشته باشد. همه ما در یک مسیر حرکت می کنیم و سعی می کنیم به گونه ای رفتار کنیم که هواداران را خوشحال کند. ما در داخل مشکلی نداریم و به وحدت رویه رسیده ایم تا صدایی در باشگاه وجود داشته باشد.

عدم ثبت قرارداد بازیکنان استقلال مشکل خاصی ندارد

عضو هیئت مدیره استقلال با یادآوری عدم ثبت نام بازیکنان جدید به دلیل بدهی های باشگاه خاطرنشان کرد: این مشکلات با گفت و گو حل می شود و چیزی نیست که ذهن دلواپسان را به خود مشغول کند. همه چیز روند اداری دارد و نیاز به گفت و گوی سازنده دارد و هواداران نگران نباشند.

یزدانی یک رهبر خط دفاعی است و نمی توان او را نادیده گرفت

مومنی در خصوص انتقاد فرهاد مجیدی از اسکوچیچ به دلیل بازی نکردن سیاوس یزدانی یا دعوت نکردن استقلالی ها به تیم ملی، گفت: من صحبت کردم و گفتم مجیدی در این زمینه تند صحبت کرده اما دلیلی برای عدم احترام به سرمربی تیم ملی وجود ندارد. ” متأسفانه حرف من طور دیگری گفته شد. مجیدی سرمربی استقلال است و ما به او حق دفاع از بازیکن تیمش را می دهیم و از طرفی به اسکوچیچ حق دفاع از ایده هایش را می دهیم. وقتی بازیکنی در پستی بازی می کند که غیرحرفه ای است و بازیکن دیگری که در این پست بهترین است منصوب نمی شود، مشکوک می شود و اسکوچیچ باید بیشتر فکر کند. جایگاهی که امروز استقلال به دست آورد مرهون تلاش کادرفنی و بازیکنانش است. رهبر خط دفاعی استقلال کسی نیست جز سیاوس یزدانی. او در زمین موفق شد تا استقلال به بالای جدول برسد. این مشکل را نمی توان نادیده گرفت. بازیکنان سعی می کنند در تیم باشگاهی بهترین باشند تا در تیم ملی بازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال بازیکن دیگری خواهد داشت، گفت: به سرمربیگری برگردید.

رابطه آجورلو و مجیدی مثال زدنی است

عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به انتقادات مجیدی و بازیکنان از وضعیت این تیم پس از بازی با پیکان که به نظر می رسد به دلیل کمبود زمین و عدم پرداخت است، گفت: مربی حق دارد نگران وضعیت این تیم باشد. وضعیت زمین تمرین تیمش زمینی در تهران نیست که بخواهیم آن را بگیریم. پرداختی ها تعدادی از مطالبات را قبل از بازی با پیکان پرداخت کرد. مربی باید مشکلات و سختی ها را بیان کند اما وقتی سعی می کنیم بازیکنان را آرام کنیم بهتر است ارتباط دو طرفه داشته باشیم. رابطه آجورلو و مجیدی مثال زدنی است و مجیدی می تواند از این سوال استفاده کند. مدیریت پشت سر سرمربی است.

باید حرف های سرمربی استقلال را بشنویم

مومنی در خصوص درخواست بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال برای انتشار تاریخچه در صفحه شخصی خود و انتقاد از وضعیت حقوق و امکانات کارگران گفت: ممکن است این مشکل چند دلیل داشته باشد. باید به حرف دکتر نوشادی گوش کنیم چون ممکن است دلیل خاصی برای خودش داشته باشد که ما نمی دانیم. نوشادی هم مربی من است و زحمت می کشد و باید بیشتر با او صحبت کنیم و رضایت او را جلب کنیم. ما نمی خواهیم نقطه سیاهی در کارمان باشیم.

در مورد برکناری بنده عزیز فعلاً اظهار نظر نمی کنم

وی در خصوص تصمیم هیات مدیره فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال، یادآور شد: در حال حاضر در این خصوص اظهار نظر نمی کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در پایان گفت: درباره حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ در مورد تبلیغات محیطی صحبت کردم و او از من گلایه کرد. بهاروند در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مردی موجه بود و برای فوتبال زحمت کشید. ادبیاتی که ارائه کردم به گونه ای دیگر ارائه شد که در جایگاه من و بهاروند نبود. اگر استقلال بر اساس مفاد قانونی کاری کرد و ظلم در حق کسی نبود. از حرف های او در مورد بهاروند خوشم نمی آید و حق با من است.

دیدگاهتان را بنویسید