آیا داور سر استقلالی ها را برید؟ آنها آرزوی استقلال دارند

آیا داور سر استقلالی ها را برید؟  آنها آرزوی استقلال دارند

بیژن طاهری مدیر تیم فوتبال استقلال درباره دیدار روز گذشته آبی های پایتخت و پیکان گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. نزدیک به 70 درصد مالکیت توپ را داشتیم و روند صعودی را طی می کنیم.

طاهری ادامه داد: پیکان تیم ضعیفی نیست و وقتی اینطور دفاع می کنند یعنی ما قوی هستیم و باید مقابل ما اینطور بازی کنند. وقتی تیم دفاع می کند گلزنی سخت است. با این حال ما شرایطی داشته ایم که گلی به ثمر نرسیده و معمولا این بازی ها مساوی است. پیکان مسیرهای نفوذ را بسته بود، اما ما چند بار از آن لایه های محافظ عبور کردیم و فرصت گلزنی داشتیم.

وی افزود: ما می خواهیم هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کنند و قول می دهم هر روز پیشرفت خواهیم کرد و دیروز دیدید که نسبت به بازی های گذشته چقدر بهتر شده ایم.

طاهری افزود: واقعا متاسفم که شاهد این اشتباهات عجیب هستیم. قضات بین المللی نباید چنین قضاوت های پرمعنا داشته باشند. قانون داوری در همه جا یکسان است، اما قانون داوری برای استقلال کاملاً متفاوت است.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: کمک داوری که می بیند توپ از دست دروازه بان خارج شده و توپ به درستی وارد دروازه می شود باید خطایی را که مرتکب نشده است انجام دهد نه داوری که اصلا صحنه را ندیده است.

بیژن طاهری ادامه داد: دفعه قبل گفتم درباره ما خواب دیده اند و الان تعبیر آن خواب ها را می بینم. من دوست ندارم به داوران اعتراض کنم، اما اشتباهاتی وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. ما از این اتفاقات ناراحت هستیم و امیدوارم داوران بین المللی اینطور قضاوت نکنند. در صحنه پنالتی همه دیدند که توپ به دست بازیکن خورد اما داور به طرز عجیبی خطایی اعلام نکرد. این خطاها عجیب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید