داور سر استقلالی ها را برید

داور سر استقلالی ها را برید

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: متأسفانه در بازی خانگی استقلال سه امتیاز کلیدی را به دلیل اشتباه داوری از دست دادیم.

وی افزود: باز هم استقلال چون کمک داور ویدیویی نداشت چوب را از دست داد. ما در این فصل بیش از 12 امتیاز از دست دادیم و اگر داور اشتباه نمی کرد می توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بازیکن قدیمی استقلال گل زد: توپ مشخصا در تیم مدافع مس رفسنجان بود. همه کارشناسان داوری می گفتند که داور باید پنالتی می گرفت اما ظاهرا فدراسیون نخواسته از داور ویدیویی کمک بگیرد تا استقلال یکی پس از دیگری امتیاز از دست بدهد.

نوری تاکید کرد: کسانی که از قهرمانی استقلال در فصل قبل ناراحت بودند، عزم خود را جزم کرده اند که دیگر تکرار نشود. چگونه می توانید سر یک تیم را از بین ببرید؟ چگونه می توان حق یک تیم را زیر پا گذاشت؟

کارشناس فوتبال کشورمان به مناسبت نداشتن کمک داور ویدیویی رو به کارکنان فدراسیون کرد و گفت: آقای تاج دست به کار شوید! شما و افسران قبل از شما آنقدر کار کرده اید که این بلاها سر استقلال آمده است. متأسفانه هنوز یک ماه از پایان جام جهانی نگذشته است که می توان شاهد بستر مادی کشور همسایه مان فوتبال در کشورش بود و با این همه ثروت همچنان منتظر کمک داور ویدیویی هستیم.

وی افزود: برای هواداران استقلال متاسفم. یک بچه 10 ساله که از امتیاز تیمش راضی است از این موضوع می سوزد. اگر استقلال این بازی را می برد با اقتدار می توانست پیش بیفتد و با توجه به بازی سخت پرسپولیس در سیرجان احتمالاً این برتری ادامه پیدا می کرد اما شما نمی خواهید استقلال نتیجه بگیرد!

نوری درباره عصبانیت ساپینتو و گلمپور در پایان نیمه اول گفت: به خدا حق دارند ناراحت شوند. پنج روز در آن هوای سرد و آلوده تهران تیمت را تمرین می دهی و گلزنی را تمرین می کنی بعد با اشتباه داور تمام زحماتت به هدر می رود. خدا رحمت کند! فکر می کنم ساپینتو تا پایان این فصل سکته می کند. او به اندازه کافی در این مسابقه ها حریص است!

دیدگاهتان را بنویسید