تیم های لیگ پایین تر با انگیزه 100 درصد / مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم

ساعت: 20:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793159

سرمربی سپاهان گفت: اینجا جام حذفی است و تیم های لیگ پایین تر انگیزه 100 درصدی دارند و این شرایط را سخت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهید اورکی در جام حذفی گفت: اطلاعات دقیقی از این تیم نداشتیم تا اینکه در جام حذفی به این تیم باختیم و متوجه شدیم که دو نتیجه خوب در لیگ کسب کرده ایم. هفته پیش.” یکی دو بازی و دیدیم که آنها تیم بسیار خوبی هستند و رو به جلو کار می کنند. آنها در خط حمله خوب هستند و ما باید مراقب باشیم. به هر حال این جام حذفی است و چنین تیم هایی یک هزار درصد انگیزه دارند و این شرایط را سخت می کنند، ما به آنها احترام می گذاریم چون توانستند به این مرحله برسند و این نشان می دهد که کیفیت خوبی داشتند.

او درباره استفاده از بازیکنان جوان در این بازی گفت: ما بدش نمی‌آییم به بچه‌های دیگر فرصت بدهیم، اما نمی‌خواهیم زیاد ریسک کنیم. در آینده اگر بتوانیم برای بازیکنان جوان مان بازی کنیم، این کار را می کنیم، اما باید شرایط را بررسی کنیم و اگر نه، باید تا آخر با بازیکنان اصلی ادامه دهیم. امیدوارم طرفداران از این بازی لذت ببرند.

همچنین ناصر هدمرادی سرمربی شهید اورکی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: این یک فرصت برای ما است. سربازان از ما استقبال کردند و از ما استقبال کردند و من از آنها تشکر می کنم. تیم ما نزدیک به 50 سال سن دارد و بازیکنان بزرگی را تقدیم کرده است. این باشگاه چهار شهید تقدیم سرزمین ما کرده است. باشگاه ما یک پروژه چهار ساله و یک برنامه بلندمدت دارد که امسال به لیگ دوم رفت.

وی ادامه داد: سال گذشته تقریبا ساختار اولیه تیم تغییر کرد و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و این فرصت خوبی برای بازیکنان است. حمید گانی زاده سرمربی تیم کشورمان در این دیدار تنبیه شد و امیدوارم داوری مراقب باشد و داوران در سطح مسابقات باشند تا آسیبی به تیم ها وارد نشود. هدف اصلی ما لیگ دوم است و این لیگ برای ما مهمتر است اما از این بازی به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید