تهدیدات تل آویو علیه لبنان بی فایده است/ دشمن زبان دیپلماسی را نمی فهمد


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901952

معاون شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان گفت: تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان همانطور که چندی پیش سید حسن نصرالله گفته بود بیهوده است و رویکرد ما نیز روشن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ «علی اوتابوش» معاون شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان گفت: تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان همانطور که سید حسن نصرالله نیز چندی پیش گفته بود بیهوده است و رویکرد ما نیز روشن است.



وی گفت: مردم دلاور ما که در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تربیت شدند و در مراحل گذشته با تمام جنگ ها و تجاوزات اسرائیلی ها با صبر، پایداری و استقامت مقابله کردند، مهمترین رکن قدرت هستند. در لبنان و از تهدیدات دشمن و جنگ می ترسند و این ذهنیت را ندارند.



به گزارش شبکه المنار، شیخ اوتابوش همچنین تاکید کرد: دشمن زبان دیپلماسی را نمی فهمد و کسانی که فکر می کنند دشمن تنها با منطق مذاکره حقوق لبنان را به رسمیت می شناسد اشتباه می کنند، دشمن فقط زبان دیپلماسی را می فهمد. زور و تمام تجربیات گذشته “او این را ثابت کرده است.”



وی به تجربه و قدرت نظامی مقاومت و پشتیبانی مردم اشاره کرد و گفت: همه اینها باعث شده است به دستاوردها و پیروزی های بزرگی دست یابد.



شیخ عتفوش همچنین تاکید کرد: مواضع یکپارچه لبنان با استناد به معادله مقاومت، رژیم صهیونیستی را دچار سردرگمی بی‌سابقه‌ای کرده و از آنجایی که گزینه‌هایش محدود است، به زبان تهدید و ارعاب روی آورده است.



رسانه های صهیونیستی روز پنجشنبه از بروز اختلاف بین بیروت و تل آویو در خصوص تعیین مرزهای دریایی دو کشور به دلیل اجرای برخی اصلاحات و ملاحظات لبنان خبر دادند و پایگاه خبری اکسیوس نیز به نقل از سه مقام اسرائیلی گزارش داد. مهمترین تغییر در پیش نویس توافق نامه ای که لبنان درخواست کرده است، به رسمیت شناختن خطوط دریایی به عنوان مرزهای بین المللی است.



مقامات صهیونیست مدعی هستند که این خط “منفعت امنیتی اصلی اسرائیل است و تثبیت این خط به دلایل امنیتی بسیار مهم است”.

دیدگاهتان را بنویسید