حسرت حسن روحانی/ در زمان روحانی «ماشین» 90 هزار تومان خریدم! / در زمان روحانی با یک میلیون تومان سوار کشتی تفریحی شدم

حسرت حسن روحانی/ در زمان روحانی «ماشین» 90 هزار تومان خریدم!  / در زمان روحانی با یک میلیون تومان سوار کشتی تفریحی شدم

قطعاً آقای روحانی که با انتقادهای زیادی برای حاکمیت خود به خصوص در اواخر آن مواجه شده است. حالا او نفس راحتی می کشد.

آن به شرح زیر است؛ گاه شنیده می شود که برخی در زندگی با مشکلات بیشتری مواجه می شوند و در پاسخ به گرانی ها می گویند: خدا رحمت کند روحانی.

قطعاً آقای روحانی که با انتقادهای زیادی برای حاکمیت خود به خصوص در اواخر آن مواجه شده است. حالا نفس راحتی کشید

.حسن روحانی پیام جدیدی صادر کرد
برخی از نظرات در مورد مقایسه قیمت به شرح زیر است:

*وقتی روحانی بودم سالی چند بار گوشت می خریدم که در عمرم کم پیش می آمد. دوران طلایی بود. در یک سال و نیم گذشته یادم نیست گوشت خریدم یا نه! البته اغراق می کنم اما تعداد دفعاتی که گوشت خریدم از تعداد انگشتان یک دست کمتر است!

*ون میوه خوری: حالا گاهی بعضی از مشتریان که قیمت میوه را می بینند زیر لب چیزی می گویند: خدا پدرش را بیامرزد. خرید بذر میوه در زمان دولت فعلی یا در زمان دولت معنوی مردم کیلوی واقعاً ممکن بود. داشتند می خریدند بدتر از آن، من یک مشتری دارم که خیار و گوجه می خرد. می گوید برای سالاد کافی است. انصافا وضع مردم خوب نیست، این نرگس خانم از مشتری های قدیمی و از بزرگان محله است. چندی پیش می گفت: «به مردم یک قسط میوه بدهید.» با مردم قدم بزنید، مردم را درک کنید.» من باید میوه بدهم!البته وقتی می بینم برخی نمی خواهند بدهی خود را بدهند از بلندگو فریاد می زنم: «ای مردم، همیشه بیایید و بدهی خود را بپردازید.» اما فروش میوه به صورت پرداختی در دولت است که کشیش نداشت.

* وقتی گفتیم: وای بر این عزیز، امان از دست این روحانی! سرم داغ شده بود وگرنه در دولت روحانی «اتو» را 90 هزار تومان خریدم، مارک خوبی است، الان یک میلیون و هشتصد شده است. صد رحمت بر روحانی!

*بالاخره در دولت روحانی مدتی تورم تک رقمی را تجربه کردیم. البته اگر پا لنگ نداری! زیرا به قول حافظ: «پاهایمان لنگ است و خانه بس بلند».

* در زمان روحانی با یک میلیون تومان سوار کشتی کروز شدم، صبح رفتم قطر و عصر برگشتم، الان فقط بلیطش 15 میلیون است. پس به روحانی تبریک می گویم. خدا رحمت کند روحانی.

دیدگاهتان را بنویسید