مشکلات امروز کشور نتیجه خودفروشی برخی اموال در برابر دشمن است


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898750

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر گفت: مشکلات امروز کشور نتیجه جنگ رسانه ای دشمن و نتیجه فریب و تحریف دشمن است و نتیجه آن این است که خودشیفتگان داخلی هر دو. عوام و نخبگان نقش دشمن را بازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد حظیره یزد اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بخشی از تاریخ نیست. از این سرزمین، اما به عنوان عاشورا، بخش. الهام‌بخش و بخشی از هویت پرافتخار تاریخ این سرزمین است، زیرا امروز عزت، عظمت، اقتدار، امنیت و آرامش ما مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جانبازان آن دوران است.

وی گفت: حراست مقدس تجلی و یادآور ایستادگی شیرزنان و دلاورمردان این سرزمین است که به فرمان امام و مقتدای خود اطاعت کردند و جان خود را در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی فدا کردند.

زارع کمالی ادامه داد: حراست مقدس برای همه درس ها و درس های فراوانی دارد و چراغ راه جوانان ما در دهه پنجم برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای به زیبایی به آن اشاره کردند. گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی ایران ایجاد تمدن نوین اسلامی است که منجی عالم بشریت را پایه گذاری کند.

وی تاکید کرد: دیروز جنگ نظامی و نیاز به جهاد ناچیز بود و ملت سرافراز ایران توانست با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و اطاعت از امام زمان(عج) کارنامه درخشان، قابل قبول و قابل دفاعی از خود به جای بگذارد. انقلاب امروز دفاع در جنگ رسانه ای، جمعیتی، اقتصادی، امنیتی و نفوذی است و امروز با نوعی جنگ شناختی و در یک کلام جنگ ترکیبی مواجه هستیم و جهادی که امروز لازم است جهاد اکبر است.

زارع کمالی تصریح کرد: امروز باید به عنوان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، به عنوان خانواده شهدا و به عنوان ایثارگر در این جهاد عمل کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی شهدای ما شناخت دشمن، شناخت نقشه های دشمن و حضور به موقع در میدان نبرد بود و امروز اگر مدعی هستیم که پاسدار خون شهدا هستیم. وظیفه ماست که در تبیین جهاد مانند شهدا عمل کنیم و مراقب جنگ باشیم رسانه دشمن باشیم.

زارع کمالی تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که نمی تواند این سرزمین را تصرف کند زیرا مردم به خوبی نشان داده اند که در مقابل متجاوزان سر تعظیم فرود نمی آورند و متوجه شده اند که تنها راه تغییر ارزش ها و اعتقادات ماست. یک جنگ ترکیبی، به ویژه این یک جنگ رسانه ای است.

وی بیان کرد: امروز دشمن در جنگ رسانه ای مغزها و قلب ها را هدف گرفته است، زیرا می داند که از این طریق می تواند ارزش ها، باورها و احساسات را تسخیر کند و در این صورت نیازی به تسلط بر زمین ندارد، زیرا مردمی که زمین پیاده نظام دشمن می شود.

فرمانده سپاه الغدیر یادآور شد: آنچه امروز در این سرزمین می بینید نتیجه جنگ رسانه ای دشمن و نتیجه فریب و تحریف دشمن است و نتیجه آن این است که خودشیفتگان درون اعم از مردم عادی و نخبگان… نقش دشمن را بازی می کنند.

زارع کمالی اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته پس از بیش از یک دهه تذکر، رهبر معظم انقلاب با اعلام اینکه جهاد تبیین یک وظیفه آرمانی، عینی و جهانی است و امروز وظیفه ما جهاد است، حجت را بر همه ما خاتمه دادند. تبیین و جهاد . این مایه امیدواری است و همه ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بگوییم و دشمن را به مردم خوب جلوه دهیم و نقشه های دشمن را به مردم بگوییم.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین به معنای حضور مردمی با بصیرت، هوشیاری و شجاعت در عرصه های مختلف در برابر نقشه های دشمن است و امیدواریم بتوانیم در جهاد تبیین و جهاد امید مانند اصغر نتایج خوب و قابل دفاعی از خود نشان دهیم. جهاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید