کشتی غرق شده یونانی نشان می دهد که ایران سرنوشت نبردها را رقم می زند/ خودفروشی با توهین به زیارتگاه های کشورمان


ساعت: 23:20
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843415

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: بسیاری از مردم برای اینکه خود را در قبال یک لقمه نان، مداحی یا تجهیزات مادی و وعده ارزان بفروشند و ملت ایران و حرم هایش را آزرده کنند، نیاز به تواضع دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا نکدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در واکنش به تسخیر دو ناو یونانی و پاسخ قاطع آمریکا در گفت و گو با تیتریک گفت: امروز دوران زورگویی بین المللی به پایان رسیده است.

سردار نکدی با اشاره به اینکه مردم دنیا بیدار شده و به قدرت خود اعتراف کرده اند، افزود: ملت ایران در خط مقدم میدان، در مقابل زورگویی سکوت کرده و بیش از 40 سال مبارزه بی امان با استکبار را تحمل کرده است. “

وی همچنین گفت: ایران از همه نبردها سربلند بیرون آمده و قطعاً پاسخ مناسب خود را به هر تجاوزی خواهد داد، به عبارت دیگر امروز ایران سرنوشت نبردها را رقم خواهد زد.

سردار نقدی در واکنش به توهین به جشنواره کن گفت; خیلی ها باید متواضع باشند تا خودشان را برای یک لقمه نان، مداحی یا وسایل مادی و وعده ها ارزان بفروشند و ملت ایران و حرم هایش را آزرده کنند.

وی ادامه داد: این اقدام باعث تحقیر مردم کن می شود و از برخی افراد انتظار می رود خود را مسن تر بدانند.

سردار نکدی گفت: این حجم از اضطراب و خودبزرگ بینی عده ای برای حرص و طمع کوچک دنیا و همین که فرش قرمز زیر پایشان پهن می کنند، معنا ندارد.

وی گفت: مردم از بیان نادرست مشکلات مختصری که به دلیل توطئه های خصمانه و سوء مدیریت در ایران به وجود آمده است آگاه هستند. با پایان تاج، سفرها آغاز می شود و مردم در سراسر جهان توصیفات دروغین را با چشمان خود خواهند دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید