محکومیت فیلم ضد ایرانی و ضد اسلامی عنکبوت مقدس / جشنواره فیلم کن ماهیت جشنواره کن این است که وضعیت خاورمیانه و ایران را پنهان کند.


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843110

یعقوبیان ضمن محکومیت ساخت فیلم ضد دینی و ضد ایرانی عنکبوت مقدس در جشنواره کن، گفت: اساس جشنواره کن بیشتر بر روی فیلم های ضد دینی و ضد اسلامی و فیلم های تحقیر کننده است. خاورمیانه و ایران.» آنها در جشنواره فیلم کن مقامی کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی یعقوبیان فرمانده سپاه کاشمر صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و خبرنگاران که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان برگزار شد، با ابراز همدردی با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: قیام 6 ژوئن اصول اولیه. این انقلاب اسلامی بود و جرقه سرنگونی رژیم ستمشاهی در 15 خرداد 42 زده شد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در سال 1342 خاطرنشان کرد: امام راحیل در سال 1342 به سربازی در گهواره خود امیدوار بودند و عده ای به این تحلیل امام (ره) می خندیدند اما بعد دیدیم افرادی که به دنیا آمدند. در سال 1342. در سال 57 انقلاب کردند.

فرمانده سپاه کاشمری با محکومیت ساخت فیلم ضد دینی و ضد ایرانی عنکبوت مقدس در جشنواره کن گفت: انتظارات از کشورهای اروپایی به ویژه فرانسه که سابقه اسلام ستیزی و ضد دین و تقابل را دارد. با رژیم ایران به جای فیلم‌های ضد دینی و ضد اسلامی و فیلم‌هایی که اوضاع خاورمیانه و قله ایران را تحت الشعاع قرار می‌دهند در جشنواره فیلم کن به نمایش درمی‌آیند.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کاشمر اذعان داشت: در سال های گذشته همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) موضوع اعزام کاروان ها در دستور کار قرار داشت اما در دو سال اخیر این اعزام ها انجام شده است. تعلیق شد «امسال فقط استان های تهران، قم و سمنان در این مراسم شرکت خواهند کرد.

جگوبیان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کاشمر را پر رنگ تر از سال های گذشته دانست و گفت: هر پایگاه مقاومت بسیج در کاشمر حداقل یک برنامه اجرا می کند.

وی با تاکید بر اینکه 18 برنامه بزرگ و شاخص در ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در کاشمر برگزار می شود، تصریح کرد: فضای شهر، اکران فیلم، شب شعر، مجموعه قرآن، مسابقه کتابخوانی از کتاب زندگی به سبک روحل، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، شب خاطره جانبازان 70 درصد و بیشتر و… از جمله برنامه هایی است که در شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید