واکنش فیلم عنکبوت مقدس / توهین به اعتقادات دینی ملت نفرت انگیزترین شکل مبارزه است.


ساعت: 21:58
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843254

انجمن مدرسین حوزه علمیه کوم در بیانیه ای درباره عنکبوت مقدس گفته است که توهین به اعتقادات مذهبی یک ملت و مبارزه ناجوانمردانه برای هویت فرهنگی و اخلاقی ترین مردم جهان مضحک ترین نوع مبارزه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انجمن مدرسین حوزه علمیه کوم در بیانیه ای درباره عنکبوت مقدس گفته است که توهین به اعتقادات مذهبی یک ملت و مبارزه ناجوانمردانه برای هویت فرهنگی و اخلاقی ترین مردم جهان مضحک ترین نوع مبارزه است.

متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم به شرح زیر است:

“به نام خدا

دین و ارزش‌های اخلاقی در شجره‌نامه فرهنگی و شجره‌نامه تاریخی ملت ایران از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است. در واقع رکن اصلی هویت ایرانی ما، دینداری و پایبندی به آموزه های اسلامی است و این هویت، قدرت نرم ما در مقابل تهدیدات سخت و نرم دشمن بود.

جبهه اپوزیسیون انقلاب اسلامی و دشمنان قسم خورده ما در اردوگاه ابتذال و جهل فکری غرب سال‌هاست که با جنگ نرم پیچیده سعی در تعرض به ایمان مردم ایران دارند. در این میان برخی از مدعیان هنر و عناصر غرق در گرداب افکار شیطانی در غرب، متأسفانه به پیاده نظام این جنبش موریانه تبدیل شده اند. جای تردید است که چرا برخی از هنرمندان آثار ضد اسلامی و ضد انسانی را می پرستند و در تایید و تمجید از یکدیگر پیشی می گیرند؟!

اتفاقی که اخیراً در دوران به اصطلاح فرهنگی رخ داد، اما در واقع جاهلیت مدرن در یکی از کشورهای منحط غربی; گوشه ای از موج گسترده رفتارهای اسلام هراسانه و ضد ایرانی در غرب غرق در باتلاق های ارزش های غیرانسانی و غیراخلاقی را آشکار کرد.

توهین به اعتقادات دینی یک ملت و مبارزه ناجوانمردانه با هویت فرهنگی و اخلاقی ترین مردم جهان، نفرت انگیزترین و منفورترین نوع مبارزه است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم با محکومیت اقدام برخی خودخوانده ها و بی دخالت ها در تولید فیلم توهین آمیز به مقدسات شیعه، گفت: هنر در خدمت دروغ، اغوا، فساد و فحشا، تبذیر متعفن و غم تنبلی است.

هنر باید بتواند ارزش های الهی و انسانی را منتقل کند. هنر اگر در خدمت بردگی و طمع بوده باشد دیگر هنر نیست. بلکه ابزاری برای توجیه جنایات علیه بشریت و خاموش کردن فریاد مظلومان است.

ظاهراً ساختارهای فرهنگی غرب فاقد معنویت هستند، به دنبال رشد فرهنگ و هنر ملت متمدن ایران نیستند و بدون هیچ نقصی و بدون کوچکترین پوششی در خدمت ناتوی فرهنگی حرکت می کنند. این نهادها همیشه سربازگیری می کنند و وای به حال کسانی که در این جنگ بزرگ مزدور دشمنان ملت ایران هستند.

دل ملت ما همیشه عاشق امام رضا (ع) و مکتب مترقی سکالین بوده است.

ملت ما عاشق خاص مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند و هرگز اهانت به خدا را نمی پذیرند و نمی بخشند.

«آنها با نور خود به نور خدا پناه می برند، و خداوند توانا و نور کافران است».

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا بر شما باد

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم

گفتنی است اخیرا ده ها هزار نفر از بینندگان سامانه «فارس من» با راه اندازی و امضای پویش خواستار برخورد قانونی با سازندگان فیلم توهین آمیز «عنکبوت مقدس» شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید