هر توهینی به ائمه محکوم است/ بازیگران فیلم عنکبوت مقدس عروسک ها نمایشی هستند


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842596

طیاری با بیان اینکه امام رضا (ع) مورد احترام ویژه ما شیعیان است و ما هنرمندان هر گونه اهانت به این امام هماری را محکوم می کنیم، گفت: بازیگران فیلم «عنکبوت مقدس» عروسک هایی هستند که نیاز به نمایش دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا طیاری کارگردان و بازیگر برجسته حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه هنر یعنی زیبایی گفت: ما هنرمندان باید زیبایی جامعه را به نمایش بگذاریم.

کارگردان و بازیگر برجسته شهرستان حاجی آباد افزود: زیبایی شامل هر ژانری می شود. اجتماعی، دراماتیک، کمدی، اکشن و غیره. اما نباید از زیبایی یک هنر علیه هیچ دینی چه در ایران و چه در هر جای دنیا و حتی در مورد مسائل جنسیتی استفاده کرد.

طیاری با اشاره به فیلمبرداری عنکبوت مقدس گفت: به چنین چیزی هنر نمی گویند و این افراد لیاقت نام هنرمندی را که به آنها داده است را ندارند و عروسک ها برای نمایش هستند.

وی با تاکید بر اینکه آنچه در هنر اهمیت دارد، نگرش به دنیا و احترام به ارزش هاست، گفت: احترام یک موضوع مهم در هنر است و اگر هنرمندی به موضوعی احترام نگذارد بی احترامی به مردم و جامعه است.

کارگردان و بازیگر برجسته حاجی آباد گفت: امام رضا (ع) مورد احترام ویژه ما شیعیان است و ما هنرمندان هر گونه اهانت به این امام را محکوم می کنیم.

کارگردان و بازیگر برجسته شهرستان حاجی آباد خاطرنشان کرد: اگر در هنری که خلق می کنید کمی خلاقیت به خرج دهید هنر شما خاص و منحصر به فرد به نظر می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید