سیر رقت بار جشنواره کن از نظر ایرانیان تاثیر منفی بر امام رضا (ع) ندارد/ عنکبوت مقدس اثر مثبتی نیست که به آن معنا بدهد.


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854641

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان در خصوص زمینه های فیلم «عنکبوت مقدس» گفت: به ویژه امام رضا (ع) نمی روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به زمین های اطراف فیلم «عنکبوت مقدس» گفت: امام سجاد(ع) در حدیثی می فرماید: جاهلیت قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از ارتباط امام معصوم (ع) با ایرانیان اطلاعی نداشتند، خاطرنشان کرد: ایرانیان شیفته، پیرو و ارتباط تنگاتنگ با معصوم (ع) هستند.

حجت الاسلام بیگ محمدی گفت: قطعا ارادت مردم ایران به ائمه اطهار و معصومین و به ویژه امام رضا (ع) با این حرکت ناگوار نه تنها کم نمی شود بلکه بیشتر هم می شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران است و ایرانیان معمولا هر ساله به زیارت امام رضا (ع) می روند، افزود: امام رضا (ع) جایگاه ویژه ای در قلب ایرانیان، مسلمانان و شیعیان دارد و حتی در جاهای دیگر «دنیا به سراغشان می آید که به مردم ایران می رسد.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) مورد تکریم، تقدیس و احترام مردم ایران است، گفت: دشمنان معتقدند با اقدامات زشت و توهین های خود می توانند این اعتبار را از ایرانیان بگیرند.

حجت الاسلام بزرگ محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی دانند که ایرانی ها امام معصوم خود (ع) را شناختند و قطعاً این اقدامات مذموم در نگاه ما به ائمه معصومین و به ویژه امام رضا (ع) تأثیر منفی نخواهد داشت.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان با بیان اینکه فیلم مرد عنکبوتی اثر مثبتی برای معنا بخشیدن به آن نیست، گفت: هرچه دشمنان بیشتر در صدد توهین به معصوم (ع) برآیند، ارادت و احترام مردم بیشتر می شود و با افزایش ائمه(ع) ) بیشتر قابل مشاهده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دشمنان بفهمند با این حرکات مطرود نمی توانند مردم ایران را از معصوم (ع) جدا کنند، گفت: معصوم و به ویژه امام رضا (ع) جایگاه بسیار بالایی در دل ایرانیان دارند.

وی بیان کرد: جایگاه معصوم(ع) در روح و جان ملت ایران است و ما با عشق و علاقه به معصوم(ع) این روح و جان را به چرخش در می آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید