امیر ابراهیمی پناهگاه امام رضا (ع) را به خانه عنکبوت می فروشد


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842795

جعفرپور خطاب به زهرا امیرابراهیمی گفت: تو نمی دانی که پناهگاه امنی مانند امام رضا (علیه السلام) را به خانه عنکبوت که ضعیف ترین خانه است فروخته ای و یقینا شیاطین و کفار برای پناهندگان و تو سودی ندارند. به زودی این را احساس خواهد کرد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت جعفرپور کارگردان و کارگردان مستندهای هرمزگانی در گفت و گو با خبرنگار هرمز; وی گفت: با کمی نمادگرایی و دقت در پوستر ارائه و شروع فیلم عنکبوت مقدس متوجه می شویم که مشهد مقدس به صورت تار عنکبوت طراحی شده و مرکز تار عنکبوت به حرم مطهر امام رئوفمان تبدیل شده است. ، امام رضا علیه السلام.

مستندساز و کارگردان هرمزگانی گفت: با توجه به این فیلم و این طراحی باید گفت که مقایسه شهر مقدس مشهد به عنکبوت مقدس به مذاق برگزارکنندگان جشنواره کن خوش می آید.

حجت پور گفت: به خانم امیر ابراهیمی می گویم یک لحظه فکر کنید که شاید بهترین بازیگر زن این جشنواره نبوده اید، شاید بهترین نفر برای ایفای نقش امام رضا علیه السلام بوده اید و جایزه بگیرید. . شما به قیمت بسیار ارزان می فروشید و وقتی آن را ارزان می فروختید خیلی خوب و راحت خرید می کنند.

وی با بیان اینکه صحبت از عنکبوت که می شود یادم به آیه ۴۱ سوره عنکبوت می افتد که خداوند می‌فرماید :«مَثَلُ ٱلَّذِینَ ٱتَّخَذُوا۟ مِن دُونِ ٱللَّهِ أَوْلِیَآءَ کَمَثَلِ ٱلْعَنکَبُوتِ ٱتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ ٱلْبُیُوتِ لَبَیْتُ ٱلْعَنکَبُوتِ لَوْ کَانُوا۟ یَعْلَمُونَ؛ مَثَل کسانی که جز خدا اولیای خود را برگزیده اند، مَثَل عنکبوت است که برای خود خانه ای برگزیده است. در حالی که ضعیف ترین خانه ها خانه عنکبوت است، اگر بدانند! وی خاطرنشان کرد: خانم امیرابراهیمی شما نمی دانید که پناهگاه امنی مانند امام رضا (ع) را به خانه عنکبوت که ضعیف ترین خانه است فروخته اید و قطعا شیاطین و کفار برای پناهندگان شما هیچ سودی ندارند. ، و به زودی این را احساس و درک خواهید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید