اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در ساراس


ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806523

علایی با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: طرح مبارزه با اراذل و اوباش به زودی در شهرستان سراس اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمود علایی فرمانده انتظامی شهرستان سارا در گفت و گو با صبح توس با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است، گفت: خشونت یکی از مهمترین عوامل ناامنی در شهر است. جامعه.”

وی با اشاره به شهادت مظلومانه سرهنگ پاسدار علی اکبر رنجبر در شیراز افزود: ماموران نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت، ایثارگرانه و نظامی جویای همت الهی و شهادت طلبی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان سارا در خصوص برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش گفت: یکی از مطالبات جدی مردم ایجاد نظم و امنیت در جامعه و در واقع برخورد با افرادی است که خارج از قانون اقدام می کنند. و باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شود.» از دغدغه های ویژه است و امنیت شهروندان خط قرمز ماست

علایی با اشاره به تاکید فرمانده نیروی انتظامی کشور و تاکید بر اینکه برخورد قاطع با اراذل و اوباش از اولویت های پلیس است، گفت: طبق قانون موظف هستیم با افرادی که باعث ایجاد رعب و وحشت و محرومیت از مردم می شوند برخورد کنیم. راحتی. “آن را جدی بگیرید.

وی با اشاره به همکاری مطلوب با دستگاه قضایی در طرح های مبارزه با اراذل و اوباش گفت: برخورد هدفمند با اراذل و اوباش را برنامه ریزی کرده ایم و به زودی شاهد اجرای این طرح ها در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید