اردوگاه مالک اشتر حصارک امیدی به اسرا کرد/ تمرین 10 روزه؛ از گل دهی تا برخورد با اراذل و اوباش


ساعت: 22:06
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841590

آنها برای یک هدف بزرگ گرد هم آمدند و به دنبال آزادی زندانیان و بازگشت پدر و مادری در آغوش خانواده بودند تا خانه ای گرم به خانواده بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکرزمایش جهاد برای امید آفرینی این روزها درد مناطق فقیرنشین البرز دوا شده و مردم محله های کم برخوردار دلگرم شده اند.

همه برای خدمت صف کشیده اند، از جهادگران بسیجی و پزشکان گرفته تا مدیران و سپاه برای رفع و رفع دغدغه ها و نگرانی ها.

آنها سر کار آمده اند تا نشان دهند که غلبه بر عزم آنها دشوار است، هم افزایی آنها می تواند مردم را مطالبه گر کند و می توانند با مدیران برای رفع موانع همکاری کنند.

این مرکز اجتماعی گسارک کرج یکی از 13 محله ای است که در رزمایش جهاد عمری تشکیل شد تا با کمک اهالی مشکلات خود را در این منطقه حل کند.

آنها برای یک هدف بزرگ گرد هم آمدند و به دنبال آزادی زندانیان و بازگشت یکی از والدین به آغوش خانواده بودند تا صمیمیت خانواده را بازگردانند.

438eb0e7 a77e 43b9 851d b24006dc2491 خبر خاکستری

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت ; فعالیت مردم گسارک که در مسجد ولیعصر (عج) متمرکز بودند، منجر به تأسیس قرارگاه مالک اشتر شد.

حاجی محمدی ادامه می دهد؛ امروز آزادسازی خرمشهر و تحقق توانایی های مردم الگویی برای حل مشکلات، محاصره های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است.

به گفته وی هنر امام ایجاد بستر مناسب برای رشد انسان است. هر چه محله از نظر اقتصادی پایین تر باشد، افراد مستعدتر و بیشتر به مسائل دینی پایبند هستند.

این فرمانده تصریح کرد: در رزمایش جهادی به هزار بسته معیشتی کمک خیرین برای خانواده های آسیب دیده از ولیعهدی پرداخته شده است.

به گفته حاجی محمدی، آزادی زندانیان اجباری نیز بخشی از این رزمایش بود که تعدادی از آنها شناسایی شدند تا بخشی از کمک ها به آنها تعلق گیرد.

حجت الاسلام فلا صفری، امام جماعت این مسجد می گوید; وضعیت خیابان ها و ساخت و سازهای غیرمجاز اهالی حصارک سفلی باعث نگرانی شده است.

85ff313e 1495 45a1 8378 7c4eba5185af خبر خاکستری

وی به مسائل امنیتی، قاچاق مواد مخدر و فقر مطلق در محله المهدی و رضاشهر اشاره کرد و ادامه داد; ما از مسئولان تعهد شفاهی دریافت کرده ایم که اقدام کنیم.

به گفته امام جماعت، مسائل عمرانی، امنیتی و فرهنگی در مسجد شناسایی و تیم پزشکی 10 روزه در مساجد مستقر و با حضور وکلای جهادگر مشاوره حقوقی ارائه می شود.

حجت الاسلام فلا صفری می گوید؛ یکی از مشکلات حصار پایین، انسداد است و تردد در خیابان های اصلی را سخت می کند.

وی به وعده های مسئولان برای حل مشکل کسب و کار اشاره می کند و ادامه می دهد; با حمایت شهرداری در منطقه بازسازی و مرمت 5 خانه دور ریخته شده انجام خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام فلاح صفری برخورد با اراذل و اوباش، فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز از جمله تمریناتی است که در حصار پایینی به آن اشاره شده است.

به گفته امام جماعت این مسجد، مسابقات بومی محلی، زیباسازی شهر و اهدای 2 جهیزیه به زوج های نیازمند با همراهی مردم و خیرین برگزار می شود.

حجت الاسلام فلاح صفری ادامه می دهد؛ متأسفانه اکثر زندانیان در جرایم غیرعمد گرفتار شده اند و برای بازگشت به آغوش خانواده نیاز به همدلی و کمک دارند.

تلاش مردم و خیرین مسجد ولیعصر(عج) منجر به جمع آوری 12 میلیون تومان برای آزادی زندانیان برای تشویق به جهاد برای ایجاد امید در خانواده های آنان شده است.

در ادامه عکس ها و فیلم های این برنامه را مشاهده خواهید کرد؛



دیدگاهتان را بنویسید