گروه های تروریستی به زودی نتیجه اقدامات شرم آور خود در ایجاد رعب و وحشت در مردم بی گناه را خواهند دید


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900568

وزیر اطلاعات با صدور بیانیه ای شهادت سردار سرلشکر سیدحمیدرضا هاشمی را تسلیت گفت: گروهک های تروریستی مرتبط با استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اقدامات ننگین خود و هرج و مرج و کشتار مردم بی گناه و مردم بی گناه را خواهند دید. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای قدرتمند.» و قاطعانه اطلاعات، امنیتی و انتظامی پاسخ قاطعی به نزاع و جنایات مزدور خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی شهادت سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر همرزمان، خانواده محترم ایشان و عموم مردم استان سیستان و بلوچستان با تبریک و تسلیت نوشت: گروه های تروریستی مرتبط با استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اقدامات خود را خواهند دید. اقدامات شرم آور و هرج و مرج و وحشت مردم بی گناه.

متن پیام وی به شرح زیر است:
را
به نام پروردگار شهدا و صالحین
و کشته شدگان را پیش خدا مردگان حساب مکن، بلکه نزد پروردگارشان برانگیخته می شوند.

سرتیپ کاظمی
رئیس افتخاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بی شک شهادت اجر مجاهدان در راه خدا و عنایت خاص حضرت حق به پاکان و راهنمایان حق و آزادگی است.

خبر شهادت سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و عضو شورای هماهنگی اطلاعات استان توسط تروریست های کوردل مرتبط با استکبار جهانی موجب تأسف و تاثر شده است.

تلاش های بزرگ و باشکوه این شهید بزرگوار در عرصه پاسداری از انقلاب و نظام مقدس اسلامی و حفظ امنیت و آرامش این سرزمین در مقابل تروریسم تکفیری و دشمنان امت اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند و الهام بخش غیوران خواهد بود. و جوانان انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل گارد نو خواهند بود.

وی شهادت مظلومانه این مجاهد را در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جناب عالی و سایر همرزمان، خانواده محترم ایشان و مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت. لطفا برای بازماندگان صبور باشید

گروه های تروریستی مرتبط با استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اقدامات ننگین خود و اغتشاشات و کشتار مردم بیگناه را خواهند دید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی پاسخ قاطع خواهند داد. انشعاب و جنایات مورد علاقه

دیدگاهتان را بنویسید