اقدام شیطانی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) نشان از عجز و ناتوانی دشمنان است.


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906763

امام جمعه باکرشهر و کهریزک گفت: اقدام شیطانی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان جامعه اسلامی است و مردم صبور و بصیر ایران، دسیسه های دشمنان را می شناسند و خنثی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام والمسلمین استیری امام جماعت باکرشهر و کهریزک در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به جنایت خون در حرم حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) اظهار داشت: دشمنان اسلام دوباره دست به خون زدند. جنایت با هتک حرمت حرم حضرت احمدبن موسی ع) گروهی از زائران مظلوم واقع شدند و کشته شدند.

امام جمعه کهریزک گفت: این حادثه و جنایت فجیع نشان داد که دشمنان سفاک ملت ما منتظر فرصتی برای انتقام از مردم بودند و این روزها که امنیت کشور در خطر است فرصتی فراهم شده است. به بدخواهان ملت و نظام که یک ماه در سایه وضعیت اسفبار بمانند تا به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام استیری گفت: شبکه هایی که این روزها برای ملت ما اشک تمساح می ریزند از این حادثه خوشحال هستند و این بزرگترین دلیلی است که غربی ها و اروپایی ها خیرخواه ملت ما نیستند و نخواهند بود.

وی با اشاره به آیه ای در قرآن کریم خطاب به پیامبر اسلام (ص) گفت: در آیه ای خطاب به پیامبر اکرم (ص) آمده است که می گویند صدقه می جوییم و ایمان داریم. اما در خلوت از عصبانیت نوک انگشتان خود را گاز می گیرند و مصداق این آیه همان کسانی هستند که خود را خیر امت می خوانند ولی در وقت مناسب به ملت آسیب می رسانند.

امام جمعه باقر شهر و کهریزک تصریح کرد: در این یک ماه دیدیم که چه آسیبی به ملت و نظام ما وارد شد و چه جنایتی در حرم شاهچراغ (ع) صورت گرفت.

حجت الاسلام استیری خاطرنشان کرد: این حادثه می تواند زنگ خطری برای معترضان غفلت شده باشد تا ببینند اقدامات کور و کودکانه چه نتیجه ای دارد و چه عواقبی دارد.

وی تصریح کرد: البته این اقدامات شیطانی نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان جامعه اسلامی است و مردم صبور و دوراندیش ایران دسیسه های دشمنان را شناسایی و خنثی می کنند.

حجت الاسلام استیری گفت: همانطور که رهبری بارها گفته اند دوران در کوبیدن تمام شده است، جنایتکاران هم بدانند که عاقبت جنایت خود را خواهند دید و شعله هایی که افروخته اند دامنشان را خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی می خواهیم که عاملان این جنایت را مجازات کنند و کشور را مثل همیشه امن نگه دارند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید