براندازی نظام اسلامی و تجزیه کشور؛ اهداف دشمن در جنگ ترکیبی


ساعت: 17:57
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920867

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: نقشه ای که امروز در جنگ مشترک شاهد هستیم در سال 1387 توسط دشمنان دنبال شد اما این بار بسیار قوی تر، جدی تر و برهنه تر. دشمنان در جنگ ترکیبی امروز می خواستند به سه هدف دست یابند. براندازی نظام، براندازی اسلام ناب و تجزیه کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره حضور پرشور مردم در 18 دی 1397 و پایان ناآرامی ها گفت: انتخابات سال 1387 پرشور برگزار شد و ما بیشترین را شاهد بودیم. سطح بالای مشارکت عمومی که در آن مردم به گزینه مورد نظر خود رأی دادند

وی با اشاره به برنامه های قبلی جریان های غرب گرا افزود: البته از قبل برنامه ریزی شده بود که اگر کاندیدای مورد نظر جریان غرب گرا و متحول شده در انقلاب رای نیاورد، نظام متهم به تقلب شود. مقدمات این کار را قبلاً فراهم کرده بودند، مثلاً کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند تا فضای روانی جامعه را آماده کنند تا اگر گزینه مورد نظرشان در انتخابات رأی نیاورد، بگویند تقلب شده است.

معاون حراست وزارت کشور گفت: نسخه دگرگون شده انقلاب داخلی با اختلاف زیادی شکست خورد که در نتیجه طرح از پیش طراحی شده برگردانده شد و بحث تقلب در انتخابات مطرح شد.

میراحمدی افزود: پس از آن هشت ماه اردوهای خیابانی برگزار شد، اگرچه تجمعات در حضور اکثریت مردم (که در انتخابات شرکت کرده بودند) گسترده نبود، اما نتیجه صبر، تحمل و تسامح نظام بود. برخی از افرادی که فکر می کردند در انتخابات شرکت خواهند کرد تقلب کردند، کم کم هوشیاری لازم را پیدا کردند و صف خود را از جریان تخریبی و کسانی که نمی خواستند انتخابات سالم نظام را بپذیرند جدا کردند.

وی تصریح کرد: به تدریج ماهیت این جریان مشخص شد و تفکری که ریشه این حادثه و مخالف اسلام و مکتب امام حسین (علیه السلام) بود آشکار شد و در روز عاشورا به موکب ها حمله کردند. حضرت اباعبدالله (علیه السلام) و این امر عموم مردم را عصبانی می کرد.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه حضور گسترده مردم، نقشه دشمنان داخلی و خارجی را بی معنا می کند، تصریح کرد: به همین دلیل است که مردم در 18 اسفند مشارکت گسترده دارند و واقعا این اقدام را محکوم می کنند.

وی گفت: قطعا حضور جمعی از مردم، دشمنان را کاملاً ناامید کرده است که دیگر امکان اجرای نقشه های شوم و شوم خود را ندارند.

میراحمدی افزود: مردم آگاهی لازم را پیدا کردند و به همین دلیل این روز به عنوان بصیرت و تحقق نامگذاری شد، مردم با تمام ترفندها و طراحی ها نشان دادند که نقشه های دشمنان را کاملا می شناسند، کاملا ناامید باشید.

معاون امنیتی وزارت کشور تصریح کرد: نقشه ای که امروز در جنگ مشترک شاهد هستیم در سال 1387 توسط دشمنان دنبال شد اما این بار بسیار قوی تر، جدی تر و برهنه تر. دشمنان در جنگ ترکیبی امروز می خواستند به سه هدف دست یابند. براندازی نظام، براندازی اسلام ناب و تجزیه کشور.
وی گفت: در این موضوع حضور و همراهی مردم باعث شکست آنها شد. در ناآرامی های سال 1367، دشمنان به دنبال سرنگونی بودند. اسلام ستیزی آنان در حمله به خیمه های عزاداری امام حسین علیه السلام در روز عاشورا نیز مشهود بود که طرح تجزیه ایران یکی از اهداف بلندمدت آنها بود که در زمان عاشورا بسیار پررنگ تر شد. مرحله کنونی اما در فتنه 88 کمتر دیده می شد اما در جنگ ترکیبی اخیر این هدف دشمن بود، تقسیم ایران به شش قسمت بسیار واضح و روشن است.

میراحمدی با اشاره به حضور مکرر مردم در ماه های اخیر در واکنش به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: این تعداد نشان دهنده رشد، توسعه و بصیرت ملت عزیزمان است که مردم علیرغم جنگ روانی، دروغ و اقدامات بسیار گسترده با تکیه بر فناوری را منتشر می کنند. و بسیج همه آنها توانستند امکانات فضای مجازی اعم از اینستاگرام، توییتر و سایر رسانه های مجازی را که برای فریب آنها استفاده می شد کشف کنند و تحت تأثیر جنگ روانی گسترده قرار نگرفتند.

معاون امنیتی پلیس وزارت امور داخله در پایان خاطرنشان کرد: مردم به برکت رشد، بالندگی و بصیرت خود در همان روزهای اول نقشه دشمن را اجرا کردند و در عملیات های مختلف به شکلی بی سابقه شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید