دشمن در براندازی اقتصاد ایران ناکام مانده است/دولت انقلابی شبانه روز کار می کند

وی افزود: دهه فجر یک عید ملی برای همه ایرانیان است زیرا به بیش از صد سال استعمار و استبداد در ایران پایان داد. ایران تا حدود 200 سال پیش یکی از پنج امپراتوری بزرگ بود، اما در زمان قاجاریه به دلیل ضعف این شاهان و به دنبال آن ضعف ایران، کشور در مسیری قرار گرفت که استعمار خارجی برای حمایت از شاهان و انتصاب شاهان مداخله کرد. پادشاهان.وزرا

استاندار خوزستان گفت: نفوذ استعمار در ایران به جایی رسیده است که شاه ایرانی برکنار می شود و شاه جدیدی تعیین می شود و آبروی ایران از بین می رود. غارت منابع و عقب ماندگی بسیار عمیق و شدید ایجاد شد که انقلاب اسلامی عزت ایرانیان را بازگرداند و استعمار و استبداد را در تاریخ باقی گذاشت.

هلیلیان ادامه داد: البته توطئه های زیادی علیه انقلاب اسلامی ایجاد شد، اما آشوب ها و توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شد. در دفاع مقدس پس از 200 سال، برای اولین بار با حمله دشمن به این سرزمین و از دست دادن یک وجب از خاک، توانستیم دشمن را از خاک بیرون کنیم، در حالی که در دوره قاجار و پهلوی بخش هایی از این سرزمین بود. جدا از هم.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ شکل گرفته است، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر سازندگی، پیشرفت و توسعه کشور در همه جهات ادامه یافت. پس از چهار دهه، موفقیت های بسیاری در ابعاد مختلف به دست آمده است. ما در زمینه های مختلف از جمله برق، کشاورزی، هوافضا، بحث هسته ای و پزشکی به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم.

استاندار خوزستان افزود: هفته گذشته دستاوردهای بی نظیر بسیاری در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ارائه شد؛ آنها باور نمی کردند که ما بتوانیم دکل های حفاری را طراحی و راه اندازی کنیم. بسیاری از شرکت های دانش بنیان نیز در این نمایشگاه شرکت کردند و با وجود شرایط تحریم، برخی از محصولات آنها در این نمایشگاه جزو معدود محصولات برتر دنیا بود.

وی با اشاره به پیشرفت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سازمان بین المللی هر ساله شاخص توسعه کشور را بررسی می کند و اعلام می کند که بر اساس این محاسبات ایران در سطح کشورهای بسیار توسعه یافته قرار دارد و در رده کشورهای توسعه نیافته قرار داریم. .

استاندار خوزستان ادامه داد: با این حال شرایط را طوری جلوه می دهند که انگار ایران پیشرفتی نداشته است در حالی که این ارقام تفاوت ایران را قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد. قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از 50 درصد مردم ایران باسواد بودند اما الان بیش از 90 درصد مردم ایران باسواد هستند. حدود 10 سال پیش هم جشن برق رسانی آخرین روستا را برگزار کردیم. موفقیت های زیادی در زمینه های مختلف از جمله برق رسانی به روستاها و فناوری های مختلف به دست آمده است.

وی گفت: علیرغم مشکلات تورمی ناشی از تحریم های یک دهه اخیر، اقدامات انجام شده باید منعکس شود و انشاالله مشکلات موقتی باشد.

استاندار خوزستان گفت: اساس صنعت در ابعاد مختلف در ایران مستحکم است که به ما کمک می کند کشور را بر اساس توانمندی های خود بسازیم.

هلیلیان گفت: مسیر پیشرفت و توسعه تا دهه 90 اوج اقتصاد ایران را نشان می دهد. ایران در 100 سال به این مرحله دست نیافتنی رسیده است. فناوری، غنی‌سازی 20 درصد و پرتاب ماهواره‌ها بخشی از موفقیت ایران بوده و ایالات متحده را بر آن داشته تا تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کند و مزدوران منطقه را از منابع مختلف مستقر کند. به مرزهای ایران می رسد اما این توطئه ها با تلاش مدافعان حرم به رهبری سردار سلیمانی خنثی می شود.

وی افزود: در بحث اعمال تحریم ها قصد فروپاشی اقتصاد ایران را داشتند که این اتفاق نیفتاد. در سال 1990 هدف اصلی آنها فروپاشی اقتصاد ایران و پس از انتخابات 92، انتقال سازمان سیاسی ایران به سمت عناصر غربگرا بود. شاهدیم که از سال 92 علیرغم اینکه مقام معظم رهبری بارها هشدار داده اند که برجام شکست می خورد، دولت برجام را تایید می کند اما برجام شکست خورده و دستورات تدبیر مقام معظم رهبری اجرا شده است. البته در برجام 2 و 3 و 4 توطئه هایی داشتند که با تدبیر رهبری خنثی شد. می خواستند نظام جمهوری اسلامی را از درون خالی کنند، اما این توطئه خنثی شد.

استاندار خوزستان گفت: به حول و قوه الهی اثر تحریم ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و اکنون دشمن به دنبال مذاکره برای حل مشکلات از دیدگاه خود است.

هلیلیان گفت: باید در کشور با تمام توان پیش برویم که هدف دولت انقلابی با صدای مردم است. امیدواریم چرخ توسعه ایران را سریعتر بچرخانیم و به اهداف جمهوری اسلامی دست یابیم که به حول و قوه الهی محقق خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: این دولت انقلابی شبانه روز کار می کند و امیدواریم با برنامه ریزی در سال آینده بخشی قابل توجهی از مشکلات کاسته شود. هشت سال منتظر بردجام بودند و منفعل بودند و ظرفیت های کشور را از بین بردند.

وی با اشاره به خوزستان در مسیر توسعه و حل مشکلات، گفت: همه مدیران رده بالا برای حمایت و رفع مشکلات خوزستان تلاش می کنند. در روزهای اول دولت به خوزستان سفر کرد اما هیچ مصوبه ای وجود نداشت و پس از آن مصوبات شناسایی و توسط معاونت اجرایی رئیس جمهور تایید شد و در مرحله بعد در سطح معاون اول رئیس جمهور به تصویب رسید.

خلیلیان ادامه داد: خوشبختانه در این مصوبات 36 هزار میلیارد تن اعتبارات، 20 هزار میلیارد تن توسعه سرمایه گذاری و بیش از 7 هزار میلیارد تن تجهیزات ارزان قیمت برای حمایت از تولید، اشتغال زایی و ازدواج جونان در نظر گرفته شد. اولین توزیع سفرهای استانی 5000 میلیارد تن، هزار و 250 میلیارد تن بود که معادل 25 درصد وام خوزستان است.

وی افزود: در شرکت کشت و صنعت هفت تپه نیز مشکلاتی داشتیم که با پیگیری های دولت رفع شد و امیدواریم تا سال آینده این صنعت به سوددهی برسد.

استاندار خوزستان افزود: علاوه بر این با پیروی از شرایط ایجاد شده بلافاصله مدل کشت را تغییر دادیم و کشت دیرهنگام گندم را در دستور کار قرار دادیم و کشت کلزا و چغندر را که قرار بود در مهرماه انجام شود کاهش دادیم. آب سدها را تامین می کند و در آذر و دی ماه به بارندگی می رسد.

خلیلیان ادامه داد: در اصفهان، چهارمحال و بختیاری تنش هایی را شاهد بوده ایم اما در خوزستان در این زمینه تنش نداشته ایم در حالی که در چهار سال گذشته هر اتفاقی در کشور بیفتد خوزستان مسافر تنش های اجتماعی بوده و بوده است. سیاسی . .

وی با بیان اینکه خوزستان استان ویژه کشور است و دارای منابع خوبی است، گفت: دولت مصمم به حمایت از خوزستان است و امیدواریم تا دو تا سه سال آینده بسیاری از مشکلات این استان برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید