وزیر اطلاعات: در حوادث اخیر طوری در رسانه های خود جلو رفته اند که خودشان تصور کرده اند انقلابی در حال وقوع است/ رژیم سلطه هرگز به دنبال مهار یا تضعیف ایران نبوده، بلکه به دنبال براندازی بوده است.

وزیر اطلاعات: در حوادث اخیر طوری در رسانه های خود جلو رفته اند که خودشان تصور کرده اند انقلابی در حال وقوع است/ رژیم سلطه هرگز به دنبال مهار یا تضعیف ایران نبوده، بلکه به دنبال براندازی بوده است.

حجت الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: اساساً رژیم حاکم هرگز به دنبال مهار یا تضعیف ایران نبوده بلکه به دنبال تضعیف آن بوده است و در ناآرامی های اخیر در رسانه های خود به این شکل پیش رفته اند. که خودشان تصور می کنند انقلابی در حال وقوع است».

وزیر اطلاعات گفت: اصولاً رژیم سلطانی هرگز به دنبال مهار یا تضعیف ایران نبوده، بلکه بیشتر به دنبال تضعیف آن بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب طی سخنانی در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی گفت: انقلاب ما با حضور مردم و رهبری امام و به درخواست امام آغاز شد. مکتب خود را ادامه داد و با دشمنی ادامه داد که در 18 آذر عهد خلق را ناکام گذاشت و با شهادت سلیمانی از مرزهای ما فراتر رفت و امروز شاهد نفوذ انقلاب اسلامی در سطح جهانی هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مکتب شهید سلیمانی، مکتب مقاومت است و در مقابل نظام سلطه شکل گرفت و موفق شد قدرت، صلابت و جهانی شدنی را که مکتب استکبار به دنبال آن بود، شکست دهد و راه تمدن اسلامی و اسلامی را برای آنها هموار کرد. موضوع انقلاب در سطح منطقه ای امنیت جهان

وزیر اطلاعات یادآور شد: روزی که دشمن تصمیم گرفت با ایجاد اتحاد و تشکیلات و اشغال عراق، حضور در سوریه و اشغال افغانستان، حاکمیت خود را تثبیت کند، تلاش کرد انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را محاصره کند و آن را به ارمغان بیاورد. نزدیک سرنگونی، شاهد حضور محور مقاومت و گسترش بودیم و مرد آن میدان شهید سلیمانی بود.

خطیب با بیان اینکه این مکتب برخاسته از عقلانیت، مقاومت و معنویت است افزود: شهید سلیمانی توانست تحولات اساسی در نظام و معادلات بین الملل و قدرت سلطه جهانی ایجاد کند و طبیعی است که به توصیفات رهبری توجه شود. انقلاب در تعیین شخصیت او.

وی شهید سلیمانی را قهرمان ملت، شجاع، مقاوم و نوع دوست، معنوی، مخلص و متفکر می داند و بیان می کند: شهید سلیمانی به فکر دشمن نبود، حرف فلانی را هم نداشت و کرد. به سختی کاری اهمیت نداد و در مکتب امام و رهبری تحصیل کرد. او حماسه هایی آفرید که شرایط جدیدی را به وجود آورد و مطالبات جدیدی را به جهانیان تحمیل کرد تا هرکس بخواهد در دنیا تصمیم بگیرد، در منطقه اقدام کند و نسبت به انقلاب نگاه و نظر داشته باشد، نمی تواند از محور مقاومت و مقاومت چشم پوشی کند. حامیان سلیمانی در منطقه و جهان.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: مقاومت و یاران سلیمانی سرنوشت تصمیمات رهبری جهان را رقم می زند و انقلاب اسلامی به مرزهای ایران اسلامی و قدرتمند ما هجوم آورده است و به زودی شاهد آثار پر رنگ و موثر این جبهه مقاومت خواهیم بود. در سرزمین فلسطین با روشی انفجاری و شگفت انگیز خواهیم بود

خطیب یادآور شد: امروز رژیم صهیونیستی که مدعی رسیدن به نیل تا فرات بود و با حمایت همه رژیم های استکباری و همه سرمایه های قدرت حاکم و همه حمایت هایی که در ابعاد مختلف به نفع صهیونیست ها شکل گرفت. رژیم همان مقاومتی است که در برابر ناامنی روزمره در کشورشان شاهد آن هستیم.» آنها اذعان دارند. اگر روزی اعلام کردند که زمین 48 کاملا امن است، امروز می گویند ناامنی از زمین 67 به زمین 48 رسیده است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: رژیمی که همواره تصمیم به اقدام نظامی علیه لبنان و فلسطین داشته است، امروز فرماندهان نظامی آن نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه مقاومت و انقلاب اسلامی هشدار می دهند و این همان توانایی است که مقاومت را ایجاد کرد و رفت. پشت سر فرمانده معروف منطقه.»

و افزود: این حماسه ماندگار سرداری است که با شهادتش اعمال و حماسه هایش در مکتب نظام جهانی جاودانه است و محور تصمیم گیری باید به آن توجه کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه شواهدی مبنی بر گسترش محور مقاومت وجود دارد، اظهار داشت: امیدواریم روزی شاهد حضور پررنگ مقاومت در اروپا و آفریقا باشیم. این همان مکتبی است که سلیمانی با تزکیه خود بنیان نهاد و آن را گسترش داد و به تعبیر رهبر عزیزمان با حفظ، تجهیز، احیا و توسعه ویژگی های منحصر به فرد آن، بنیانگذار نظام جدیدی شد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: اگر روزی دنیا از قدرت شرق و غرب صحبت کرد و ادعا کرد که قدرت غرب بر شرق چیره شده است، امروز در مقابل نظامی که مدعی پیروزی است، قدرت مقاومت و اقتدار آن را داریم. بر تمام قدرت ها و ادعا می کند که هر تصمیمی در دنیا به آن بستگی دارد و زیرساخت ها و نرم افزارهای خود را فراهم کرده است.

وی گفت: آمریکا در کنار چین، روسیه و کره شمالی همواره ایران را به عنوان تهدیدی برای منافع خود معرفی کرده اند، اما عقب نشینی که مجبور شدند و این مقاومت تحمیلی نشان داد که مردم این انقلاب می توانند سرنوشت تصمیمات را رقم بزنند. که برای جهان و منطقه گرفته اند قابل تغییر است

خطیب تاکید کرد: امروز می شنویم که ادعا می کنند ایران همراه با روسیه منافع آنها را در اوکراین تهدید می کند، البته این ادعای آنهاست اما نشان می دهد که امروز این تفکر عمیق به اروپا هم رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز اگر شاهد وحدت و جنگ رسانه ای جهانی علیه انقلاب اسلامی هستیم به برکت این است که آرام آرام پایه های نظام فکری استکبار در اروپا را متزلزل کرده است، نه برای تضعیف ایران، بلکه برای تضعیف ایران. آن را سرنگون کنند، اما در شورش های اخیر آنقدر از رسانه های خود جلو افتادند که خودشان فکر می کردند انقلابی در جریان است.

وزیر اطلاعات یادآور شد: اگر در این تحولات با شکست مواجه شوند، آن را هزینه ای برای ایران تعبیر می کنند.

وی با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی در محور مقاومت گفت: فکر و مکتب او متکی به مردم بود و اگر در منطقه کار می کرد از مردم منطقه بهره می برد و آنها را فعال و جهادگر می کرد و اگر نقشی را بازی می کرد در همان مسیر قرار می گرفت.

خطیب ادامه داد: باید بدانیم که اگر می خواهیم در رابطه با انقلاب اسلامی قدمی برداریم و خدمتی انجام دهیم باید از نگاه های سازمانی و نهادی که محدودیت ایجاد می کند و ناخودآگاه ما را درگیر نگاه های سازمانی و نهادی می کند خارج شویم. غرب. از این رو باید تدابیری اندیشید که چشم مردم و همدلی و دوستی آنها باشد و از آنها سرچشمه گیرد تا امنیت ایجاد کند و به کشور ما اقتدار بیشتری داده و تمدن بزرگی را که در پی آن هستیم تسریع بخشد و ثبات ایجاد کند و این همان چیزی بود که ما در چشمان شهید سلیمانی شاهد بودیم.

وزیر اطلاعات در پایان یادآور شد: مکتب شهید بزرگوار سلیمانی مبتنی بر عقلانیت، مقاومت و معنویت و مبتنی بر تفکر ارزشی و ولایتی، انگیزه مردمی و مبارزه مستمر با سلطه است.

دیدگاهتان را بنویسید