375 هیئت ووشو شهرستانی و 110 هزار ووشوکار سازماندهی شده در کشور وجود دارد. ما هرگز به دنبال سودآوری و منبع درآمد نبوده ایم.


ساعت: 17:24
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856043

در 170 کشور عضو فدراسیون جهانی ووشو، ما تنها فدراسیونی هستیم که سیستم استعدادیابی داریم.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: در 375 شهر کشور هیئت فعال ووشو داریم که افتخار بزرگی برای این فدراسیون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ووشوی خراسان جنوبی با حضور 23 نفر از اعضا و یک نامزد برگزار شد. وحید هورامشاد به عنوان رئیس هیئت ووشوی خراسان جنوبی برای چهار نفر انتخاب شد. سال با 23 رای همچنین مریم سرزهی به عنوان نایب رئیس، یونس باقری به عنوان صندوقدار، نوید هرمشاد به عنوان کارشناس، مریم فرهی فرد به عنوان عضو هیئت مدیره و احمد حسینی به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شدند. سارا کوشافر به عنوان بازرس کشتی ووشو انتخاب شد.

امیر صدیگی رئیس فدراسیون ووشو در جلسه مجمع عمومی برای انتخاب رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی گفت: ووشو در سال های اخیر بین خانواده ها رواج پیدا کرده و در حال حاضر حدود 110 هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته داریم.

وی گفت: منابع فدراسیون محدود است اما فدراسیون ووشو وظیفه خود می داند که برای توسعه این ورزش در سراسر کشور تلاش کند و در این راستا از هیئت های ورزشی حمایت مالی می کند.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: ادارات کل استان ها نیز باید حمایت های لازم را از هیئت ووشو انجام دهند.

وی گفت: فدراسیون ووشو ایران تنها فدراسیونی است که از بین 170 کشور عضو فدراسیون جهانی ووشو، سامانه استعدادیابی را ایجاد کرده است که از فناوری روز و نکات علمی برای بحث استعدادیابی استفاده می کند و ظرفیت منحصر به فردی برای معرفی این سیستم دارد. بیشتر تلاش کن.

سیدیکی افزود: فدراسیون با وجود محدودیت منابع اقدامات خوبی انجام می دهد و هیچ وقت به دنبال سودآوری و منبع درآمد نبوده ایم.

وی گفت: سیستمی که فدراسیون ووشو در حوزه آموزشی ایجاد کرده یکی از پیشرفته ترین و در دسترس ترین سامانه های کشور است و مراقبت از فدراسیون همواره توسعه اجتماعی، روستایی و سلامت محور است.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: سال گذشته مبلغ خوبی را از منابع مختلف اعتباری بین هیئت های ووشو استانی توزیع کردیم و امسال از نظر اعطای وام محدود هستیم، اما در تلاش هستیم برای توسعه ووشو اعتبار جذب کنیم. این ورزش از منابع مختلف.”

وی ادامه داد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور تیرماه امسال به میزبانی تهران برگزار می شود و این مسابقات در دو بخش دختر و پسر برگزار می شود.

سیدیکی با اشاره به اینکه با تلاش خوب تیم خوبی از خراسان جنوبی به رده سنی جوانان اعزام می شود، گفت: خراسان جنوبی در مسیر درستی حرکت می کند و توانسته مربیان، داوران و ورزشکاران خوبی را پرورش دهد.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های خراسان جنوبی به ویژه در رشته ووشو نیازمند بررسی جدی است، افزود: امیدواریم خراسان جنوبی بتواند با حمایت های بیشتر به رشد و توسعه خود ادامه دهد تا در آینده ای نزدیک شهروندان و قهرمانان خوب خود را ادامه دهند. این منطقه اعزام تیم های ملی.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: با رایزنی و هماهنگی مسئولان استانی از جمله مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تلاش می کنیم راه های بهتر و آسان تری برای تجهیز خانه های ووشو در استان پیدا کنیم. در دستور کار است که امیدواریم با حمایت قاطع مسئولین استان این مسیر را ادامه دهیم.

وی گفت: در صورت توزیع سالن و فضای لازم در شهرستان های استان می توان توسط فدراسیون ووشو تجهیز شد. صدیگی افزود: انتظار می رود رئیس هیئت ووشو استان طی 4 سال آینده گام های موثرتری در توسعه این رشته ورزشی در همه ابعاد بردارد و ما در فدراسیون نیز با همکاری حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید