اجرای برنامه های متنوع روز غدیر در 110 منطقه قم/ توزیع 110 هزار بسته غذایی در روز غدیر در نواحی قم


ساعت: 14:54
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880234

دبیر ستاد مردمی غدیر قم از توزیع 110 هزار بسته غذایی عید غدیر خم در محلات قم خبر داد و گفت: برنامه های متنوع روز غدیر خم در 110 محله قم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بختیارزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری افتتاحیه ستاد مردمی گدیر به اهمیت مکان گدیر اشاره کرد.
وی ادامه داد: همه هیئت های مذهبی استان، سازمان ها، نهادها و تشکل ها در این ستاد عضویت دارند و امیدواریم این ستاد الگویی برای دیگران شود.
دبیر ستاد مردمی غدیر قم با اشاره به اینکه در این ایام برنامه هایی در استان تدارک دیده می شود، گفت: با کمک خیرین و هیئت های مذهبی ایستگاه های صلواتی در شهرستان دایر می شود.
وی افزود: در این ایام بحث ترحیم و کمک به نیازمندان و همچنین راه اندازی برنامه کاروان شادری در 110 منطقه استان برگزار می شود.
بختیارزاده ادامه داد: در این ایام با پیشکسوتان حوزه های مذهبی دیدار و دیدار خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: در این دهه نیز شهرداری اعلام کرد که تمامی پارک ها و شهربازی های زیر نظر شهرداری نیم بها خواهد بود.
دبیر ستاد مردمی غدیر قم با اشاره به برگزاری مسابقات غدیر در این ایام گفت: برنامه های ایام غدیر به جز قم در مناطق کنوت، کهک، جعفریه و برخی دیگر نیز برگزار می شود.
وی افزود: طبق سال های گذشته در روز عید غدیر خم پیاده روی خواهیم داشت که بزرگترین پیاده روی از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران خواهد بود.

مراسم پیاده روی غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(عج) تا مسجد جمکران برگزار می شود.
همچنین در این دیدار جواد اشعری رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: 15 برنامه را در مناطق مختلف قم برگزار می کنیم که حائز اهمیت است با کمک هیئات مذهبی کاروان های شادی از طریق برگزار می شود. شب و روز عید غدیر خم و پیاده روی عصر مراسم عید غدیر خم از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران برگزار می شود.
وی افزود: 110 هزار بسته غذایی در روز عید غدیر خم در مناطق مختلف قم توزیع می شود و قرائت دعای ندبه در روز عید غدیر خم به صورت گسترده و همایشی از سوی سازمان برگزار می شود. بسیج مداگان با عنوان همایش سادات از جمله برنامه های دیگر این روز بزرگ است.
رئیس شورای هیئت های مذهبی استان قم تصریح کرد: توزیع آذوقه بین هیئت ها به صورت دولتی با کمک جهاد کشاورزی استان و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های روز عید غدیر در قم است. .
اشعری خاطرنشان کرد: همایش ملی غدیر روز دوشنبه ساعت 18 با حضور نمایندگان هیئت ها و شاعران قم، تهران، اصفهان، کاشان و کرج در شبستان نجمه هاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود. . ). اسلام فرحزاد از جمله سخنرانان این مراسم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید