تبلور ظرفیت کوم به برکت حضرت معصومه (س) / اجرای برنامه های متنوع در روز کوم

ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779731

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کوم:

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کوم از اجرای برنامه های متنوع در روز کوم خبر داد و گفت: کوم دارای تمدن هفت هزار ساله است اما رشد و توسعه این تمدن با حضور حضرت معصومه(س) متبلور شد. منبع تغییر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،، ابوالقاسم مقیمی ظهر امروز در نشست خبری روز کوم در شهرداری رضوان با اشاره به برنامه ریزی برنامه های متنوع در روز کوم گفت: روز کوم یکی از جلوه های همکاری برادرانه موسسات کوم برای ارائه است که پدرخوانده به عنوان پایه و اساس و خاستگاه انقلاب اسلامی است و به برکت حضرت معصومه (ع) همه دستگاه هایی که برای کمک به آنها دست بلند کردیم با تمام وجود وارد میدان شده اند.

وی ادامه داد: کوم دارای تمدن هفت هزار ساله است، اما رشد و توسعه این تمدن با وجود حضرت معصومه(ع) متبلور شد و اگر وجود این امام نبود، این شهر منشأ نمی شد. تغییر دادن.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کوم با اشاره به اینکه تلاش برای نامگذاری روز کوم با سه هدف اصلی صورت می گیرد، گفت: هدف اول توسعه فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و اقتصادی است و هدف دوم توسعه فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و اقتصادی است. شهرک کنونی کوم، جاذبه ها و زیرساخت های آن برای مردم ایران و جهان و هدف سوم با توجه به هجمه های سنگین قم، قلب تپنده انقلاب اسلامی است که باید به شبهات و همچنین به سرعت پاسخگو باشد. مشکلات رو به رشد علمی و فرهنگی در بهترین مرد.
وی افزود: تلاش شده این روز از زبان دانشمندان و هنرمندان به مردم تقدیم شود و با آستان مقدس کتابت روز پدرخوانده که با ایام معصومیه عجین شده است هماهنگی بیشتری صورت گیرد. “
مقیمی با اشاره به اینکه شعار «عید به قم می آید» شعار سال 1400 است، گفت: خصلت انتظار و مهدویت دارد و با توجه به هر دو نیمه شعبان امسال را می توان با روح حاکم بر ظاهر امام تطبیق داد. امام عصر (عج). هشتک #امتداد_یاری نیز به معنای کمک تاریخی مردم کوم از اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه حضرت معصومه (س) است و اهمیت موضوع بزرگ شدن، کمک به حجت عصر (عج) است.
وی ادامه داد: به پیشنهاد شهردار کوم برای هر روز از این هفته نامه نگاری شد که سعی شد مجموعه ای از پخش ها با این عناوین انجام شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کوم افزود: مجموعه برنامه های روز کوم در سه دسته برنامه های مفرح شامل برگزاری مراسم و جشن های محله ای به نام جشن با جاری; تولید محصولات فرهنگی از ویدئوهای شهر نور تا 6 کتابی که این روزها برای ارائه تولید شد. مجموعه مسابقات ورزشی در هفت عنوان با همت هیئت های ورزشی و فعالیت های ورزشی عمومی از قبیل دوچرخه سواری تا رالی و همایش تیراندازی خانوادگی انجام می شود که در خبر روز قم اعلام می شود.
وی از احیای مجموعه گنبد سبز و اجرای برنامه 10 روزه در سایت و برگزاری بازارچه صنایع دستی به مناسبت روز پدرخوانده خبر داد و افزود: پروژه حبیب با همکاری آستان مقدس آموزش داده شد. به زبان های عربی و انگلیسی همایش محراب شهر با حضور مدیران شهری با همکاری سپاه، اذان و مسابقه گلبانگ که تا پایان سال ادامه دارد. این روزها خواهند بود.

مقیمی از نورافشانی 110 مسجد در روز کوم خبر داد و گفت: برگزاری سمینارهای مهارت آموزی برای خانواده ها، اجرای آیین زنگ روز کوم با حضور آیت الله سعیدی شهردار و جمعی از مدیران استانی در مدرسه اختصاصی ابابصیر با هماهنگی قائم مقام استانداری در امور زیارتی و اعلام برنامه های روزانه کوم به مجموعه 18 دستگاهی از دیگر اقدامات انجام شده به مناسبت روز کوم است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید