تولید مقدماتی سریال حضرت معصومه (س) امسال / امیدواریم سریالی باشکوه در بزرگداشت حضرت معصومه (س) ساخته شود.

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782604

تهیه کننده و کارگردان سریال حضرت معصومه (س) برای پیش تولید و تولید سریال تا پایان سال جاری اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،، سریال های مذهبی یکی از پرمخاطب ترین سریال ها در میان ژانرهای مختلف تولید فیلم هستند که ایجاد رمزگشایی و عوامل با مشکلات و هزینه های فراوانی همراه است. علاقه مردم به بخشهای مذهبی سینما و تلویزیون همواره مورد توجه کارگردانان بوده و فیلم هایی با این موضوع در سینما و تلویزیون ساخته شده است.
در میان سریال های مذهبی که پخش می شد، برخی ماندگارتر و پرمخاطب تر بودند و پس از پخش اول بارها و بارها از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شد. از ماندگارترین سریال های مذهبی تلویزیونی می توان به سریال های یوسف پیامبر، مختارنامه، ولایت عشق، مریم مقدس، امام علی (ع)، ماهواره های کهف، تنهاترین سردار و چند سریال دیگر اشاره کرد.
ساخت سریال های مذهبی بعد از انقلاب از چند دهه پیش در ایران آغاز شد و جایگاه ویژه ای در بین مردم باز کرد و مردم به این نوع سریال ها علاقه مند شدند. این جور سریال ها همیشه باعث شده تا مردم به تاریخ بپیوندند و داستان و اتفاقات رخ داده را بخوانند.
به هر حال امروز همزمان با ساخت حضرت موسی (ع) و سلمان و چند سریال مذهبی دیگر، حضرت معصومه (س) نیز آرام آرام در حال تکمیل و آماده سازی برای آفرینش است.
سریال حضرت معصومه (س) یکی از سریال های الف سیمافیلم به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی روایتگر زندگی حضرت معصومه (س) است که در 30 قسمت نوشته شده است. نام جواد افشار در مجموعه های مختلف تلویزیونی از جمله سریال های کیمیا (1394)، برادر (1395)، آنام (1396) و گاندو (1395) شناخته شده است.
جواد افشار کارگردان و فیلمنامه نویس پروژه حضرت معصومه(س) درباره ساخت فیلم حضرت معصومه(س) گفت: پس از سال ها تحقیق، در سال گذشته فیلمنامه این اثر را با حمید رسول پور کار کردیم. با توجه به گستردگی موضوع، شخصیت ها، داستان ها، وقایع تاریخی با اتفاق نظر و توافق با سازنده اثر، به این نتیجه رسیدیم که برای توجه بهتر و بیشتر به شخصیت بزرگوار حضرت معصومه (س) ) و روایتی جامع از شرایط تاریخی سریال را در دستور کار قرار دهید تا بتوانیم آثار سینمایی نیز تولید کنیم.

1d092898 a982 4460 b8c6 ca67016a7493 خبر خاکستری

امیدواریم خداوند موفق باشد و سریال فاخری در شأن حضرت معصومه (ع) ساخته شود.
در همین حین حجت الاسلام مهدی احمدی در حال گفتگو با خبرنگار بود فردا پدرخوانده وی با اشاره به اینکه سریال حضرت معصومه (س) در 30 قسمت ساخته می شود، گفت: کارشناسی محتوایی به معنای مشورت با محتوای این سریال با آستان مقدس حضرت معصومه (س) است.
وی ادامه داد: از طرف حرم آیت الله عابدی برای ارائه مشاوره های اساسی انتخاب شده و ایشان نیز در جلسات بررسی حضور می یابند و پیشنهاداتی را ارائه می دهند. وی اظهار داشت که من این سناریو را سطر به خط و کلمه به کلمه خوانده ام و بررسی دقیقی از این سناریو انجام داده ام.
نماینده مردم حوزه فرهنگ حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه این سناریو در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت. 3 تا 10 قسمت و نتیجه آن گفت: اجرای این پروژه سه سال طول می کشد تا به این خروجی مرحله نهایی و توانایی ارائه Have برسد.
وی افزود: همانطور که می دانید قرارداد این سریال با سیما فیلم بسته شده و سایر پرونده ها در حال پیگیری است. امیدواریم خداوند بتواند در شأن حضرت معصومه (علیه السلام) اثری فاخر بیافریند.

فیلمنامه سریال حضرت معصومه (س) به پایان رسید
مجتبی امینی تهیه کننده امسال سریال حضرت معصومه (س) درباره آخرین وضعیت پروژه سریال حضرت معصومه (س) گفت: مدتی است که نسخه سریال حضرت معصومه نوشته شده است. بازخورد مثبت بسیاری از مشاوران مذهبی درباره فیلمنامه و نویسندگان در حال بررسی و نهایی کردن کار هستند.”

bb94a14b e605 492b a702 33bfb14c043c خبر خاکستری

سریال حضرت معصومه (س) در سال 1400 منتشر می شود
همچنین جواد افشار کارگردان و فیلمنامه نویس سریال حضرت معصومه (س) درباره آخرین پیشرفت پروژه حضرت معصومه (س) گفت: در حال حاضر مشغول نگارش قسمت های آخر سریال با حمید رسول پور هستم و فکر می کنم فیلمنامه تا پایان سال تکمیل می شود.«1400 برای آماده سازی برای پیش تولید و ساخت سریال.

سریال حضرت معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و نویسندگی مشترک جواد افشار و حمید رسول پور، روایتگر زندگی حضرت معصومه (س) است که در 30 قسمت نوشته شده است. امیدواریم تولید این سریال هر چه زودتر آغاز و آماده نمایش از تلویزیون شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید