افزایش غلظت گرد و غبار در نواحی شمالی و غربی استان/ پیش بینی بارش پراکنده در نواحی جنوبی کرمان


ساعت: 12:14
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880777

فهیمه راستی گفت: در مناطق جنوبی بارش باران، رعد و برق و رگبار پراکنده پیش بینی می شود و در مناطق تگرگ خیز در این فصل بارش تگرگ و وزش باد شدید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فهیمه راستی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص وضعیت جوی استان گفت: امروز و فردا در کویر مرکزی وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت و بر این اساس پیش بینی می شود ریزگردها به سمت نواحی شمالی و نواحی غربی استان حرکت کند.

این کارشناس هواشناسی استان کرمان ادامه داد: امروز شاهد کاهش کیفیت هوا در شهرهای زرند، راور و انار بودیم و در شهر کرمان نیز امروز شاهد کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت گرد و غبار هستیم که به میزان یک چند ساعت. اما در بعدازظهر از شدت مه کاسته می شود.

وی گفت: در نواحی جنوبی رگبار و رعد و برق در نقاطی پیش بینی می شود و در مناطق تگرگ نیز در این فصل بارش تگرگ لحظه ای و وزش باد شدید داریم.

رستی افزود: احتمال طغیان کانال و طغیان فصلی رودخانه و جاری شدن آب های بالای سر وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه در روزهای آینده تغییر محسوسی در دمای هوا وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دیروز فهرج و شهداد با دمای 50 درجه گرم ترین نقاط کشور بودند و صبح امروز دمای هوای کرمان افزایش می یابد. 24 درجه و حداکثر بالای 40 درجه و احتمال دارد طی روزهای آینده در دو منطقه مذکور دمای هوا به 51 درجه برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید