اقتصاد نیازمند عملیات است/ سفر رئیس جمهور سوریه به ایران توطئه دشمن را ناکام گذاشت


ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838496

امام جمعه زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران گفت: این سفر نشان داد که اگر بین تهران و دمشق فاصله بیفتد، جبهه مقاومت تضعیف می شود و این دیدار توطئه دشمن را خنثی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در نماز جمعه زنجان با بیان اینکه همه می خواهند ایمان کامل داشته باشند تا اخلاق خود را اصلاح کنند، گفت: اولین قدم برای اخلاق حسنه این است که گناه خود را بیابیم و قدم دوم تصمیم گیری برای رفع این نقص و سوم شناخت فضائل اخلاق حسنه است و خوب است.

وی با بیان اینکه هرکس اخلاق خود را اصلاح کند مسیر زندگی برایش هموار می شود، گفت: اخلاق نیک بهترین راه برای یافتن دوست خوب است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه خوش اخلاقی باعث افزایش روز و طول عمر می شود، تصریح کرد: خوش اخلاقی باعث آبادانی شهر و روستا و عمر طولانی می شود.

وی با بیان اینکه اخلاق نیکو باعث آب شدن گناهان می شود، گفت: پیامبر اسلام می فرماید: در قیامت با اخلاق ترین مردم به من نزدیکترند.

آیت الله خاتمی با اشاره به 23 اردیبهشت 1358 ادامه داد: کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که طرح کاپیتولاسیون در آن روز لغو شد.

وی اولین طرحی را که پس از انقلاب اسلامی لغو شد، طرح تسلیم دانست و افزود: در این طرح اگر آشپز آمریکایی به شاه ایران آسیب رسانده باشد، هیچکس حق اعتراض ندارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ممنوعیت تنباکوی میرزای شیرازی گفت: میرزای شیرازی پس از اقدام گفت که دشمن به قدرت قدرت پی برده و برای قدرت برنامه ریزی خواهد کرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا گفت: حمزه اولین فردی در اسلام بود که لقب سیدالشهدا را دریافت کرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران گفت: این سفر نشان داد که اگر بین تهران و دمشق فاصله باشد، جبهه مقاومت تضعیف می شود و این دیدار توطئه دشمنان را خنثی می کند.

وی با اشاره به هدفمندی یارانه ها گفت: فرض بر این است که این طرح باید چندین سال پیش اجرا می شد اما این کار انجام نشده و اقتصاد نیاز به عملیات دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اولین قدم در اجرای این طرح ثروتمندسازی مردم است، ادامه داد: خوشبختانه هفته گذشته کارکنان وارد عرصه شدند و این غنی سازی در حال انجام است و به سوالات و ابهامات مردم پاسخ می دهند.

وی با بیان اینکه مردم در چهار دهه گذشته سربلند و برنده همه آزمون ها بوده اند، افزود: اگر انتقادی به این طرح وارد است، رسانه ها باید صادق باشند و کارکنان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید