کشور رو به جلو است/ حضور مردم در صحنه دشمن را ناکام گذاشت


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901075

رئیس جمهور با بیان اینکه کشور در حال پیشرفت است، گفت: حضور مردم در صحنه دشمن را ناکام گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه شنبه) با حضور در تریبون شورای اسلامی، از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دفاع کرد و ضمن تشکر از خداوند که افرادی بسیار زیرک هستند، به موقع و شناخت دشمنان : همانا مردم جلوه ای دیگر از بصیرت و زمان و دانش دشمنی خود را نشان دادند و در این فتنه دشمنان را ناکام گذاشتند. باید قدردان باشیم که رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مورد توجه مردم است. حضور میلیونی مردم در صحنه واقعاً دشمن را ناکام گذاشت.

وی با اشاره به رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب در آن روز افزود: واقعاً تحلیل جامع ایشان از حوادث اخیر و علت این اغتشاشات علیه کشور و انقلاب اسلامی برای همه مردم فهیم قابل درک و مفید بود. “

دشمن نمی خواهد ایران پیشرفت کند

رئیس جمهور تاکید کرد: تحلیل ایشان از شرایط و اینکه چرا دشمن، آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشور و انقلاب ما توطئه و ویران می کنند این بود که کشور ما در حال پیشرفت است و دشمن نمی خواهد ایران پیشروی کند. محوریت مقام معظم رهبری این سوال بود و ایشان به آن اشاره کردند.

کشور ما نسبت به همه تحریم ها و موانع ایجاد شده توسط دشمن بی تفاوت است

رئیسی با تاکید بر اینکه دلیل عصبانیت دشمن از ملت ما این است که کشور را رو به جلو می بیند، گفت: کشور ما نسبت به همه تحریم ها و موانعی که دشمن ایجاد می کند بی تفاوت است. درست است که او تلاش می کند تا تحریم ها را آبرومندانه و صادقانه لغو کند، اما از طرفی در صدد خنثی کردن تحریم ها نیز هست.

وی افزود: دشمن رسماً اعلام و اعتراف می کند که فشار حداکثری شکست خورده و تحریم ها علیه ملت ایران نتیجه نداده است. این چیزی است که باید برای آن شکرگزار بود.

دشمن از توسعه عصبانی است

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن از توسعه عصبانی است، تصریح کرد: دشمن می بیند در شرایطی که برخی از کشورهای آمریکایی یا برخی کشورهای اروپایی در وضعیت قرمز قرار دارند، الحمدلله وضعیت کرونا در ایران به گونه ای است که روزهایی وجود دارد. بدون مرگ علت و شرایط بیماری و مرگ در کشور ما کاملاً متفاوت شده و به حداقل ممکن رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید