ما موشک هایی داریم که فناوری جدید آمریکا در مقابله با آنها ناکام مانده است


ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854579

رهبر جنبش انصارولا یمن با تاکید بر مبارزه با متجاوزان گفت: یمن موشک هایی دارد که فناوری آمریکا در مقابل آنها شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انصارالسعید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر یمن امشب (چهارشنبه) با شیوخ تایژ و شخصیت های برجسته این استان دیدار و بر لزوم مقابله با تجاوزات تاکید کرد.

به گزارش المسیره، رهبر انصارالله ابتدا با قدردانی از پایداری و مقاومت مردم استان تعز در برابر متجاوزان، گفت: استان تعز عنوان افتخار، پایداری و میهن پرستی خالصانه است که همواره در مبارزه حضور داشته است. در برابر متجاوزان مسئولان برای خدمت رسانی به مردم این استان با تمامی امکانات اهتمام ویژه ای دارند. یک نفر تعز و تمام استان های یمن را محاصره کرده است، ائتلاف متجاوز است. «ما محاصره نمی کنیم، ما محاصره می کنیم.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: ما بار دیگر بر آمادگی خود برای بازگشایی راه ها برای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرده ایم و آماده هستیم – حتی اگر توافقی با طرف مقابل صورت نگیرد – به عنوان ابتکار عمل کنیم. ما به خوبی می دانیم که قربانیان ما در برابر آسیبی که در صورت پذیرش تحقیر و اشغالگری ممکن است متحمل شویم، کوچک هستند.»

وی گفت: ما وارث بار اشغال و قیمومیت خارجی برای نسل های آینده نخواهیم بود. هدف از تجاوز این است که طرف اسرائیلی را از هر نقشی که یمن می تواند ایفا کند، مطمئن شود. کسی که پرچم عادی سازی روابط، همکاری، مشارکت و اتحاد با اسرائیل را به دوش می کشد، کسی است که به کشور ما حمله می کند.

انصارالله گفت: «هیچکس در این دنیا برای سلب آزادی، استقلال و عزت مردم یمن کافی نیست. امروز پس از پشت سر گذاشتن سختی های بزرگ، خدا را شکر تلاش می کنیم با گامی استوار جلو برویم تا به یک پیروزی روشن برسیم. ما دشمنان را بیرون خواهیم کرد و تمام سرزمین را پس خواهیم گرفت و به آنها اجازه تهاجم و محاصره نمی‌دهیم. [یمن] “ادامه دادن.”

سعید عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: اولویت ما در این مرحله مقابله با تجاوز است زیرا تهدید نظامی ادامه دارد و دشمنان در حال آماده سازی مهمات برای تنش در مرحله بعدی هستند. وزارت صنایع نظامی. [یمن] خدای ناکرده یکی از بهترین مناطق صنعتی منطقه خواهد بود.

رهبر انصارالله افزود: امروز موشک‌هایی با دقت بالا داریم که مسافت‌های بسیار طولانی را طی می‌کنند و فناوری‌های جدید آمریکایی در مقابله با آنها ناکام مانده‌اند. «عربستان سعودی از سراسر جهان کمک دریافت کرده است تا سامانه‌هایی را فراهم کند که موشک‌های ما را تا جایی ساقط کنند که به دشمن اسرائیلی دعا کنند.

او گفت: «کار اصلی تا زمانی ادامه می‌یابد که پهپادهای یمنی با کارایی بیشتر و فناوری مدرن‌تر به مسافت‌های بیشتری برسند». تلاش ها برای توسعه توان دفاع هوایی ما در حال انجام است و در سال های اخیر شاهد سرنگونی انواع پهپادهای دشمن بوده ایم.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ادامه داد: باید برای خودکفایی و تقویت تولید داخلی با کیفیت مطلوب و با قیمت مناسب برای همه تلاش کنیم. استان تعز نیز عنوانی برای مستضعفان بود. نقش این استان در مبارزه با متجاوزان از نظر جمعیتی و جغرافیایی چشمگیر است. ما اقدامات شنیع ائتلاف متجاوز در استان تعز و جنایات سازمان یافته برای تخریب زیرساخت ها را فراموش نخواهیم کرد.

رهبر انصارالله یمن در بیانیه دیگری با اشاره به اقدامات ائتلاف سعودی در تعز از جمله کشتار و شکنجه مردم و ایجاد بی ثباتی و برهم زدن امنیت در این استان گفت: طرف مقابل مسئول خودداری از بازگشایی راه ها است. مردی که او را رئیس خطاب کردند و سپس به دادگاه بردند تا یک افسر کوچک سعودی او را مجبور به استعفا کند، همان مردی که در گذشته حاضر بود همه مردم را گردن بزند و هیچ امتیازی به این ملت ندهد. چقدر نفرت انگیز است که فردی که تجاوزات خود را به کشورش تایید می کند، عنوان پستی را داشته باشد که در آن خدمتگزار کوچک جاسوسان عربستان و امارات است.

وی ادامه داد: خائنان نه نماینده یمن هستند و نه نماینده هیچ یک از استان های این کشور. افتخار آفرینانی که در نبرد آزادی و استقلال می جنگند، در واقع نمایندگان این مردم هستند. آمریکا و غرب در تلاش هستند تا اوضاع منطقه را در مجموع حل کنند و به نام عادی سازی روابط، همه موانع را از سر راه دشمن اسرائیلی بردارند. سیاست آمریکا و غرب در قبال منطقه و یمن بر اساس طرحی است که مردم آزاده این کشور را برای خدمت به دشمن اسرائیل هدف قرار دهد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: ما تحت هیچ شرایطی نمی توانیم برای آزادی و استقلال میهن معامله کنیم. ما در موقعیت مهمی هستیم. دشمن مغرور است و برای رسیدن به برخی از اهداف خود سعی می کند به یک پیروزی کوچک دست یابد. دشمن در تلاش است تا تعداد زیادی نیرو را جذب کند و در همه زمینه ها برای مرحله بعدی آماده شود.

رهبر انصارالله یمن افزود: در این مرحله نباید غفلت کنیم. ما در شرایطی هستیم که باید کاملاً بیدار باشیم. بعد از حمایت و کمک خداوند، امروز از هر نظر در وضعیت بهتری هستیم. وی افزود: از زمان جنگ جهانی دوم، این که کشور ما از موشک‌های بالستیک زیاد استفاده کرده است، توهین به آمریکا و عربستان است.

وی گفت: با توسعه بخش کشاورزی و ورود صنعت به منطقه، جهش ویژه ای خواهیم داشت. شرایط ما در کشور آماده توجه به این موضوع است. هیچ کس تقویت نخواهد شد، بحران ها و دشمنان او را در هم خواهند شکست.»

رهبر انصارالله در سخنانی پیشتر تاکید کرد که آمریکا و متحدانش از جمله عربستان سعودی برای اشغال کشورهای عربی و اسلامی و حمله به دیگر کشورها برنامه ریزی کرده اند.

عربستان سعودی به رهبری ائتلاف عربی تحت حمایت ایالات متحده، در 26 آوریل 2015 به یمن حمله نظامی کرد و محاصره زمینی، هوایی و دریایی را اعمال کرد و مدعی شد که در تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور یمن است. به قدرت

تجاوز نظامی به هیچ یک از اهداف ائتلاف سعودی نرسید و تنها با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، تخریب زیرساخت های این کشور و گسترش قحطی و بیماری های واگیر همراه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید