مبلغ کمک هزینه اسفند 1401 چقدر است و چه زمانی پرداخت می شود؟

مبلغ کمک هزینه اسفند 1401 چقدر است و چه زمانی پرداخت می شود؟

در خصوص زمان واریز یارانه نقدی اسفند 1401، با وجود اینکه سازمان هدفمندی یارانه ها اطلاعیه ای صادر نکرده است، یارانه نقدی این ماه احتمالا روز شنبه 29 اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

10 ماه از حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی و افزایش یارانه نقدی خانوارها به 300 و 400 هزار تومان می گذرد. همچنین برخی رسانه های داخلی مدعی شدند که دولت قصد دارد یارانه نقدی را به دلیل افزایش نرخ تورم و کالاهای اساسی افزایش دهد.

اما بررسی ها نشان می دهد که طرح صورتحساب الکترونیکی قرار است به صورت داوطلبانه اجرا شود و دولت قصد جدی برای حذف یارانه نقدی ندارد. بنابراین، اگر خانواری داوطلبانه قصد دریافت کوپن الکترونیکی به جای یارانه نقدی را داشته باشد، می تواند کالاهای ضروری را با اعتباری که دولت دریافت می کند، خریداری کند.

برای مابقی خانوارها نیز شرایط مانند گذشته است و همچنان یارانه خود را به صورت نقدی دریافت می کنند.

مبلغ و زمان واریز یارانه نقدی اسفند 1401

در مورد افزایش یارانه نقدی خانوارها، دولت هنوز تصمیم جدیدی نگرفته و به نظر می رسد سال آینده دهک های اول تا سوم همچنان 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم همچنان 400 هزار تومان دریافت کنند. 300 هزار تومان دریافت کنید

در مورد زمان واریز کمک بلاعوض در اسفند ماه 1401، اگرچه سازمان هدف یارانه اطلاعیه ای صادر نکرده است، اما احتمالاً کمک هزینه نقدی ماه آخر سال در روز شنبه 30 اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. .

دیدگاهتان را بنویسید